Η Nissan Formula E Team συνέχισε τις πολύ καλές της εμφανίσεις παίρνοντας την pole position και την δεύτερη θέση στο πρώτο E-Prix του Τόκιο.
Μπαίνοντας στον αγώνα μετά από διαδοχικούς τερματισμούς στις πρώτες θέσεις στη Ντιρίγια και στο Σάο Πάολο, τόσο ο Rowland όσο και η ομάδα ένιωθαν σίγουροι πριν από τον αγώνα του Τόκιο. Ο Βρετανός οδηγός συνέχισε τις πρόσφατες επιδόσεις του πηγαίνοντας ταχύτερα στον Προκριματικό Όμιλο Α, πριν σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο και στα τρία στάδια των μονομαχιών για να κατακτήσει τη δεύτερη θέση του Julius Baer Pole Position της σεζόν. Έχοντας κρατήσει το προβάδισμα για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, ο Rowland έπεσε στη δεύτερη θέση σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης ενέργειας, ενώ στη συνέχεια επιτέθηκε για τη νίκη στους τελευταίους γύρους. Παρά το γεγονός ότι βρισκόταν δίπλα στον προπορευόμενο οδηγό, δεν μπόρεσε να διεκδικήσει εκ νέου την πρώτη θέση, και τελικά αρκέστηκε στην δεύτερη θέση.
Εν τω μεταξύ, μετά από μια απογοητευτική πρόκριση, ο Sacha Fenestraz έκανε μια ισχυρή ανάκαμψη για να πάει από την 20η θέση στο grid λίγο έξω από τις θέσεις που χαρίζουν βαθμούς, τερματίζοντας 11η.
Το αποτέλεσμα φέρνει τον Rowland στην τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με την ομάδα να είναι πλέον τέταρτη στην κατάταξη των ομάδων.
Εκτός από τη δράση στην πίστα, το Tokyo E-Prix ήταν σημαντικό για τη Nissan και με άλλους τρόπους, καθώς έγινε ο πρώτος κατασκευαστής που ανακοίνωσε την μακροπρόθεσμη δέσμευσή του στη Formula E, δεσμευόμενη να παραμείνει στο άθλημα τουλάχιστον μέχρι το 2030. Η ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο και ενισχύει τους στόχους ηλεκτροκίνησης της εταιρείας Ambition 2030. Η Nissan Formula E Team θα επιστρέψει και πάλι σε δύο εβδομάδες, καθώς το πρωτάθλημα κατευθύνεται στο Misano της Ιταλίας για πρώτη φορά για τους Γύρους 6 και 7 της 10ης σεζόν.
Tommaso Volpe, Διευθύνων Σύμβουλος και Διευθυντής της ομάδας, Nissan Formula E Team: “Ήταν ένα καταπληκτικό Σαββατοκύριακο και είμαι πραγματικά περήφανος για την ομάδα. Συνέβησαν πολλά καθώς ήταν ο πρώτος μας εντός έδρας αγώνας. Υπήρχαν πολλοί οπαδοί, ΜΜΕ και οι συνάδελφοι της Nissan μαζί μας, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου μας Makoto Uchida, γεγονός το οποίο ήταν μεγάλο κίνητρο για την ομάδα. Όλοι έμειναν συγκεντρωμένοι και παρέδωσαν πραγματικά δυνατά αυτοκίνητα και μια έξυπνη στρατηγική, ενώ μπορούσαμε πραγματικά να ακούσουμε, να δούμε και να νιώσουμε την υποστήριξη από τους οπαδούς στις εξέδρες της Nissan – ήταν απίστευτο, γι’ αυτό ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτούς!
«Ήμασταν γρήγοροι από το FP1 και ο Oli είχε εξαιρετική απόδοση στις κατατακτήριες μέχρι το pole position. Έλεγχε καλά τον αγώνα, αλλά αναγκάστηκε να πέσει στη δεύτερη θέση για να εξοικονομήσει ενέργεια στο slipstream. Προσπάθησε σκληρά να πάρει τη θέση πίσω και είναι κρίμα που δεν τα κατάφερε, αλλά η δεύτερη θέση εξακολουθεί να είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα. Η ομάδα ήταν απογοητευμένη μετά τον αγώνα, αλλά αυτό είναι ένα καλό σημάδι καθώς δείχνει πώς η νοοτροπία μας τώρα είναι να κερδίζουμε. Από την πλευρά του Sacha, ένα μικρό λάθος στις κατατακτήριες τον έφερε στις πίσω θέσεις της εκκίνησης. Είναι τόσο εύκολο να μείνεις πίσω σε μια πίστα σαν κι αυτή, αλλά τελικά ανέκαμψε πολύ καλά. Το να κερδίσει εννέα θέσεις σε μια τόσο σφιχτή πίστα είναι μεγάλο αποτέλεσμα. Ήταν ίσως η καλύτερη επίδοσή του φέτος και πρέπει να χτίσουμε σε αυτό για το υπόλοιπο του έτους.
“Είμαστε επίσης απόλυτα ικανοποιημένοι με τις δραστηριότητές μας εκτός πίστας όλη αυτή την εβδομάδα που περάσαμε στην Ιαπωνία. Το να ανακοινώσουμε τη δέσμευσή μας στο GEN4 στον εντός έδρας αγώνα μας ήταν ένα πολύ σημαντικό βήμα για εμάς και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας στη Formula E, κάνοντας παράλληλα βήματα προς τους στόχους μας για την ηλεκτροκίνηση του Ambition 2030.
“Αυτή η εβδομάδα επιβεβαίωσε όχι μόνο πόσο αποφασισμένοι είμαστε για τη συμμετοχή μας στο άθλημα, αλλά και τις δυνατότητές μας να είμαστε διεκδικητές για το πρωτάθλημα. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε και είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να διατηρήσουμε αυτή τη θετική τροχιά και στους επόμενους αγώνες.”
Oliver Rowland, οδηγός, Nissan Formula E Team: «Είμαι πολύ χαρούμενος με την απόδοση και το αποτέλεσμα αυτό το Σαββατοκύριακο, το να πάρουμε το δεύτερο pole της σεζόν και το τρίτο βάθρο στη σειρά είναι εκπληκτικό, ειδικά να το κάνουμε στην έδρα μας. Φυσικά, έχοντας μείνει στην πρώτη θέση για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, είμαι λίγο απογοητευμένος που δεν πήρα τη νίκη τελικά. Αναγκάστηκα να αφήσω το προβάδισμα για να εξοικονομήσω ενέργεια και έκανα ό,τι μπορούσα στους τελευταίους γύρους για να πάρω η θέση πίσω, αλλά τελικά ήταν πολύ επικίνδυνο και δεν τα κατάφερα. Το μονοθέσιο ήταν υπέροχο, ξέραμε ότι είχαμε τον ρυθμό, ειδικά στους κατατακτήριους. Η πίστα ήταν φοβερή, μια μεγάλη πρόκληση για τους οδηγούς. Ήταν επίσης καταπληκτικό να έχω τόση υποστήριξη εδώ, γι’ αυτό ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Ιάπωνες οπαδούς που μας στήριξαν!”
Sacha Fenestraz, οδηγός, Nissan Formula E Team: “Ήταν ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο για την ομάδα, αλλά δυστυχώς το λάθος μου στις κατατακτήριες επηρέασε σημαντικά τον αγώνα μας. Απλώς πίεσα λίγο περισσότερο και ακούμπησα τον τοίχο στη στροφή 2, και έπαθα μια μικρή ζημιά. Παρόλα αυτά, το να τερματίσω το P11 από το P20 στο grid είναι μια καλή εμφάνιση, ειδικά σε μια πίστα όπου είναι δύσκολο να προσπεράσεις. Πρέπει να συνεχίσω να χτίζω την εμπειρία μου στο πρωτάθλημα για να εξαλείψω αυτά τα λάθη. Σε γενικές γραμμές ήταν ένας υπέροχος αγώνας, η πίστα ήταν πολύ ωραία και το να έχουμε εδώ τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nissan καθώς και όλους τους συναδέλφους και τους θαυμαστές μας της Nissan να μας δείχνουν την αγάπη τους ήταν πραγματικά φανταστικό. Συγχαρητήρια στον Oli για το βάθρο και ελπίζω την επόμενη φορά να μπορέσω να τον συνοδεύσω εκεί!»
Όλες οι ειδήσεις
Abarth 600e: Αποκαλύπτεται ο ηλεκτρικός σκορπιός των 240 ίππων
Νέος ΚΟΚ: Έρχονται αυστηρότερες ποινές και ακόμα πιο τσουχτερά πρόστιμα
Διόδια: Αυξήσεις από σήμερα σε 18 σταθμούς – Αναλυτικά οι τιμές