Η Ferrari 296 gt3 έχει μια πολύ βαριά κληρονομιά καθώς αντικαθιστά την πολυνίκη Ferrari 488 GT3 των άνω των 500 συνολικά νικών και 110 τίτλων.
του Σπύρου Πέττα
Ωστόσο στη Scuderia και στο τμήμα Competizioni GT που διευθύνει ο Αντονέλο Κολέτα, ισχυρίζονται ότι στη διάδοχο της 488 GT3 έχει γίνει τρομερή δουλειά με έμφαση την οδηγισιμότητα, καθώς θα οδηγηθεί από μια πλειάδα οδηγών, πολλοί από τους οποίους ερασιτέχνες.
Πολλή δουλειά, εξάλλου έχει γίνει και στην “ψυχή” της 296 GT3, τον V6 των 2,9 λίτρων με το άνοιγμα του V στις 120 μοίρες για χαμηλό κέντρο βάρους και τα δύο turbo τοποθετημένα εντός του εν λόγω V, όπως συνέβη στα μονοθέσια της Formula 1 και στο αγωνιστικό πρωτότυπο Ferrari 499 p. Η απόδοση της 296 GT3 ξεπερνά τους 700 ίππους ενώ τα turbo είναι ταχύτερα για καλύτερη απόκριση του γκαζιού. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στην εργονομία, με πολλές εντολές να έχουν περάσει από το καντράν στο τιμόνι.
Η Ferrari 296 GT3 της ομάδας Risi, θα οδηγηθεί από τους πολυπρωταθλητές του Wec, Πιεργκουίντι, Καλάντο και από τους πρωταθλητές της Imsa, Ριγκόν και Σέρα διεκδικώντας τη νίκη στις 24 ώρες της Ντεϊτόνα (28-29 Ιανουαρίου) στην κορυφαία κατηγορία των GT, την GTD Pro.
Όλες οι ειδήσεις