MOTORSPORT

Honda X-ADV 2025: Νέα σχεδίαση και ανανέωση στα σημεία

honda-x-adv-2025-nea-schediasi-kai-ananeosi-sta-simeia-732426

Το XADV του 2025, έρχεται με αιχμηρή, ανανεωμένη σχεδίαση, αυξημένη πρακτικότητα και ανώτερα επίπεδα άνεσης

Από το 2017 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, το X-ADV της Honda ενσαρκώνει την έννοια της ελευθερίας σε δύο τροχούς σε ένα μοναδικό πακέτο, και έκτοτε έχει δημιουργήσει μία βάση πιστών οπαδών σε όλη την Ευρώπη, χάρη στον καινοτόμο συνδυασμό των χαρακτηριστικών μιας adventure μοτοσυκλέτας και της πρακτικότητας και χρηστικότητας ενός μεγάλου σκούτερ.

Η αισθητική του ανανέωση για το 25YM περιλαμβάνει ένα πιο σμιλεμένο εμπρός τμήμα το οποίο προκύπτει από το επανασχεδιασμένο εμπρός φέρινγκ, που χαρακτηρίζεται από έντονες γωνίες και δίνει στη μοτοσυκλέτα εμφάνιση που σχεδόν παραπέμπει σε καλλιτέχνημα της ιαπωνικής τεχνικής Origami. Τα χαρακτηριστικά εμπρόσθια φωτιστικά σώματα αποτελούνται από δυο προβολείς LED, με φώτα ημέρας [Daytime Running Lights (DRL)] και διακριτικά ενσωματωμένα φλας – για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα.

τει ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό που έχει στόχο την ενίσχυση της πρακτικότητας και της άνεσης: Η ανανεωμένη, έγχρωμη οθόνη TFT 5” υιοθετεί νέα εικονίδια, γραφικά και δομή μενού, ενώ ο χειρισμός της γίνεται από έναν φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων στο αριστερό γκριπ. Η οθόνη TFT έχει σχεδιαστεί για να είναι ευανάγνωστη ακόμα και τις ημέρες με έντονη ηλιοφάνεια.

Το Cruise (Cruise Control) είναι ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό για το 25YM, που θα αποδειχτεί χρήσιμο σε μακρινές διαδρομές. Η πρακτικότητα και η άνεση αναβαθμίζονται επίσης με μία νέα σέλα με παχύτερη στρώση ουρεθάνης και νέο σχήμα για ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος. Επίσης, η ζελατίνα ρυθμίζεται πολύ πιο εύκολα χάρη σε έναν νέο μηχανισμό.

Όπως και πριν, ο παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας συνδυάζει ισχυρή απόδοση στις χαμηλές – μεσαίες στροφές, ευχρηστία και εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς είναι 58,6 PS (43.1kW) με εντυπωσιακή ροπή φτάνει τα 69Nm, και όλα αυτά με ελάχιστη κατανάλωση 3,6L/100km. Για το 25YM, οι μηχανικοί της Honda βελτίωσαν περαιτέρω το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT), με στόχο την ομαλότερη εκκίνηση από στάση και τον εύκολο χειρισμό σε ταχύτητες κάτω από 10km/h, αυξάνοντας σημαντικά τις ικανότητες του X-ADV σε αστικά και περιαστικά περιβάλλοντα.

Βασικό δομικό στοιχείο είναι ένα ανθεκτικό, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, με ανεστραμμένο πιρούνι 41mm μπροστά, monoshock αμορτισέρ (με Pro-Link) πίσω και αλουμινένιο ψαλίδι. Ένας εμπρός τροχός 17” συνδυάζεται με έναν πίσω 15” και δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν σε έναν πλευστό μπροστινό δίσκο 296mm, ενώ πίσω χρησιμοποιείται μονοπίστονη δαγκάνα σε δίσκο 240mm.

Όλες οι ειδήσεις

Οδηγός αγοράς scooter: Ποιες είναι οι κατηγορίες τους και ποιο κάνει για σένα

Δοκιμή Honda ADV350: Εμπνευσμένο από την Ελλάδα

Honda: Η ονομασία «CBR400R Four» έκανε την εμφάνιση της

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο