EDITOR'S PICK

H Ferrari για το Le Mans

h-ferrari-gia-to-le-mans-640395

Ιδού το πρωτότυπο Hypercar με το οποίο η Scuderia Ferrari θα διεκδικήσει την επικράτηση στις 24 ώρες του Le Mans και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ, WEC, το 2023. Σας παρουσιάζουμε τα μυστικά του.

Του Σπύρου Πέττα

Η Ferrari συντάραξε τους φίλους του αυτοκινήτου και όχι μόνον με την ιστορική απόφασή της να κηρύξει πόλεμο στον υπόλοιπο κόσμο της αυτοκίνησης διεκδικώντας το στέμμα στο WEC και στο Le Mans το 2023.

Αυτό επιδιώκει να το κάνει με το Hypercar της που παρουσιάστηκε καμουφλαρισμένο πριν λίγο καιρό στην πίστα της Ferrari στο Φιοράνο. Πρώτος οδήγησε το πρωτότυπο ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα GT στο WEC, ο Ιταλός Αλεσάντρο Πιεργκουίντι.

Το πρωτότυπο έχει λιτές γραμμές και ξεχωρίζει για την τεράστια πίσω αεροτομή τριπλής στήριξης, αλλά και για το ευμεγέθες “splitter(το εμπρόσθιο μέρος του δαπέδου). Άλλες λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν εκ πρώτης όψης είναι τα ανοίγματα για περιορισμό των φαινομένων τυρβώδους ροής, στους εμπρόσθιους θόλους και στα, τρία υπενθυμίζουμε, στηρίγματα της πίσω αεροτομής.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, η μονάδα ισχύος του Hypercar της Ferrari, έχει κοινά σημεία με τον κυρίαρχο κινητήρα της F1-75 στη Formula 1, με λύσεις όπως την τοποθέτηση όλου του turbo συν του συμπιεστή στην εισαγωγή, μια λύση με οφέλη χωροταξικά, αλλά και φυσικά απόδοσης.

Ο επικεφαλής του προγράμματος, ο πολυνίκης στα αγωνιστικά GT στο WEC και στο Le Mans, Αντονέλο Κολέττα, τόνισε πώς δεν μεταφέρθηκαν τεχνικοί από το τμήμα της F1 σε αυτό το πρόγραμμα, με την εξαίρεση του πολύ ικανού Κοράντο Ιότι, που έπειτα από ένα σύντομο πέρασμα στην παραγωγή, επιμελήθηκε της μονάδας ισχύος του Hypercar. Ο Ιότι ήταν υπεύθυνος, τονίζουμε, για τα τρομερά διπολικά μοτέρ της Ferrari Formula 1 το 2018 και στις αρχές του 2019.

ΚΡΙΣΙΜΟ ΤΟ BOP

Ο λόγος για το θεσμό της Fia και της Aco (της διοργανώτριας αρχής των 24 ωρών του Λε Μαν), το Balance of Performance, που θα κληθεί με διάφορες παρεμβάσεις να εξισώσει τις επιδόσεις για τα Hypercar (Ferrari, Alpine, Peugeot, Toyota, Glickenhaus) και τα πιο οικονομικά πρωτότυπα LMDH (Porsche, Audi, BMW…). Η Ferrari βλέπετε όπου τρέχει λειτουργεί ως μαγνήτης για άλλους μεγάλους εξειδικευμένους ή μη κατασκευαστές. Μείνετε συνονισμένοι…

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο