Μια από τις χτυπητές ειδήσεις του αγώνα της Ολλανδίας, πέρα από την κυρίαρχη επικράτηση του Μαξ Φερστάπεν μέσα στην πατρίδα του για δεύτερη συνεχή χρονιά, ήταν το γεγονός ότι στο πρώτο πιτ στοπ του Κάρλος Σάινθ της Ferrari δεν έβρισκαν το πίσω δεξί λάστιχο και έτσι ο Ισπανός έχασε δέκα δευτερόλεπτα και τις όποιες ελπίδες για μια θέση στο πόντιουμ.
του Σπύρου Πέττα
Εδώ υπάρχει ένα αντίστοιχο ιστορικό προηγούμενο: το 1999 στο Grand Prix Ευρώπης στο κοντό Νίρμπουργκρινγκ, οι μηχανικοί της Ferrari, επί ηγεσίας Ζαν Τοντ, δεν έβρισκαν τα λάστιχα και ο Ιρλανδός είχε χάσει περί το ένα λεπτό στα πιτς και την όποια ελπίδα για τη νίκη που είχε κατακτήσει ο Τζόνι Χέρμπερτ με Stewart Ford!
Πατήστε εδώ για να δείτε τα κορυφαία στιγμιότυπα του αγώνα
Περιττό να αναφέρουμε ότι στην Ιταλία έχει ήδη ξεκινήσει κίνημα αντι-Μπινότο (ο επικεφαλής της Ferrari F1), καθώς έχουν συμβεί πολλά…