Η Ferrari παρουσίασε ένα νέο livery για το μονοθέσιό της και νέες κίτρινες φορεσιές για τους πιλότους της εν όψει του αγώνα στην έδρα της στη Μόντσα.
του Σπύρου Πέττα
Η Ιταλική φίρμα γιορτάζει τα 75 χρόνια της ιστορίας της με την κίτρινη σειρά Giallo Modena Special Edition. Έμβλημα του αδάμαστου πνεύματος και του διαχρονικού στυλ του οίκου Maranello, το κίτρινο χρώμα ξυπνά μνήμες που θα μείνουν χαραγμένες στην ιστορία του θρύλου, αλλά είναι και η σύνδεση με το οικόσημο της πόλης της Μόντενα από όπου ξεκίνησαν όλα.
Στο χρωματισμό του μονοθεσίου, ξεχωρίζει για το κίτρινο χρώμα στην ανώτερη περιοχή του ρολ-μπαρ και για την κίτρινη επιγραφή Ferrari στη μαύρη πίσω αεροτομή όπως συνέβαινε στην πανέμορφη 412 Τ1 του 1994.
Φαβορί ωστόσο στη Μόντσα είναι -για άλλον έναν αγώνα- η Red Bull Honda εξαιτίας της χαμηλής οπισθέλκουσάς της και του ισχυρού μοτέρ της Honda.
Εξάλλου, οι διαπραγματεύσεις με την Porsche για την εταιρεία του Μίλτον Κινς, τη Red Bull δηλαδή, κόλλησαν, αλλά μάλλον από το 2026 στο πλευρό της θα παραμείνει η Honda με την οποία τόσο επιτυχημένη συνεργασία έχουν. Σύμφωνα με πληροφορίες η συμφωνία δείχνει να κόλλησε στο μοίρασμα των μετοχών, καθώς η Porsche προτίθεται να αγοράσει μετοχές της Red Bull Racing.
Τα τρία ελαστικά από το μέσο της γκάμας μας επιλέχθηκαν για τη Monza: η C2 είναι η P Zero λευκή/σκληρή γόμα, η C3, η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η C4, P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα. Το να εξουδετερώσει κανείς την φυσική τάση υποστροφής των φετινών μονοθεσίων στις αργές στροφές της Monza είναι μια πρόκληση καθώς απαιτείται και σταθερό πίσω μέρος για να έχεις καλή ισορροπία στις γρήγορες καμπές. Η ελκτική πρόσφυση είναι σημαντική, ώστε να έχεις καλή έξοδο προς τις ευθείες με τέρμα γκάζι, που έπονται των πιο αργών και τεχνικών κομματιών της πίστας: ένα ακόμη γνωστό χαρακτηριστικό της Monza είναι τα ψηλά kerbs στα chicanes. Καθώς επιλέγονται χαμηλές κλίσεις στις αεροτομές για αντίστοιχα χαμηλό αεροδυναμικό φορτίο, αποκτά μεγαλύτερη σημασία η μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση που προέρχεται από τα ελαστικά.