Με μια τρομερή προσπάθεια της τελευταίας στιγμής και παρότι δεν διέθετε τον πιο ισχυρό κινητήρα σε σχέση με τον Σάινθ, ο Σαρλ Λεκλέρ απέσπασε μια μαγική pole position ενώπιον 100.000+ τιφόζι στη Μόντσα, και θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση για το Ιταλικό Grand Prix.
του Σπύρου Πέττα
Δεύτερος ήταν ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull Honda που θα δεχθεί ποινή πέντε θέσεων επειδή άλλαξε θερμικό κινητήρα.
Τρίτος ήταν ο Σάινθ που χάρη σε ένα ισχυρότερο και κατά 2 κιλά ελαφρύτερο μηχανικό σύνολο κυριάρχησε στη φάση Q2 και στην πρώτη φάση του Q3. Ο Σάινθ θα ξεκινήσει από τις πίσω θέσεις επειδή άλλαξε κινητήρα και κιβώτιο.
Έτσι, δεύτερος δίπλα από τον Λεκλέρ, θα ξεκινήσει ο τέταρτος ταχύτερος Σέρτζιο Πέρεζ. Τη δεκάδα πίσω από αυτόν συμπλήρωσαν οι δύο Mercedes, οι δύο McLaren Mercedes, ο Γκασλί και ο Αλόνζο.
Τρίτος ήταν ο Σάινθ που χάρη σε ένα ισχυρότερο και κατά 2 κιλά ελαφρύτερο μηχανικό σύνολο κυριάρχησε στη φάση Q2 και στην πρώτη φάση του Q3. Ο Σάινθ θα ξεκινήσει από τις πίσω θέσεις επειδή άλλαξε κινητήρα και κιβώτιο.
Έτσι, δεύτερος δίπλα από τον Λεκλέρ, θα ξεκινήσει ο τέταρτος ταχύτερος Σέρτζιο Πέρεζ. Τη δεκάδα πίσω από αυτόν συμπλήρωσαν οι δύο Mercedes, οι δύο McLaren Mercedes, ο Γκασλί και ο Αλόνζο.
Ταχύτερος στο Q1 ήταν ο Φερστάπεν.