EDITOR'S PICK

Grand Prix ΗΠΑ: Νίκη “θρίλερ” του Μαξ Φερστάπεν

grand-prix-ipa-niki-thriler-tou-max-ferstapen-645497

Τίποτε δεν πτόησε τον Μαξ Φερστάπεν από το να νικήσει για 13η φορά φέτος, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ νικών του Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 και του Σεμπάστιαν Φέτελ το 2013.

του Σπύρου Πέττα

Ο Μαξ Φερστάπεν ήλεγχε τον αγώνα αφού προσπέρασε με άνεση τον poleman Σάινθ στην εκκίνηση αλλά ένα κακό πιτ στοπ επειδή άργησε να βιδωθεί ο εμπρόσθιος αριστερός του τροχός στον 36ο γύρο, τον έριξε πίσω από Λεκλέρ και Χάμιλτον.

Έπειτα από μια ενθουσιώδη μονομαχία έκαμψε την αντίσταση του Λεκλέρ στον 39ο γύρο και κατόπιν και του Χάμιλτον στον 50ό γύρο για να πάρει μια πολύ μεγάλη νίκη.

Ο Χάμιλτον έκανε καλό αγώνα αλλά δεν είχε τίποτε για τον Μαξ Φερστάπεν και τερμάτισε δεύτερος.

Ο Λεκλέρ, με τη σειρά του, παρότι ξεκινούσε 12ος έπειτα από ποινή επειδή άλλαξε κινητήρα, αναρριχήθηκε έως τη δεύτερη θέση έπειτα και από ένα αριστουργηματικό προσπέρασμα επί του Πέρεζ στον 30ό γύρο, και τελικά τερμάτισε τρίτος. Ο ομόσταβλός του Σάινθ είχε λιγότερη τύχη καθώς τον εμβόλισε ο Ράσελ στην έξοδο της πρώτης στροφής και ο Ισπανός συνεπεία τούτου εγκατέλειψε.

Τη δεκάδα πίσω από τους Μαξ Φερστάπεν, Χάμιλτον και Λεκλέρ συμπλήρωσαν οι Πέρεζ, Ράσελ, Αλόνζο, Νόρις, Μάγκνουσεν Φέτελ και Τσουνόντα.

Η Mercedes σημειωτέον έφερε στο Ώστιν τις τελευταίες βελτιώσεις της χρονιάς, και συγκεκριμένα μια νέα εμπρόσθια αεροτομή με έντονο χαμήλωμα των οριζόντιων πτερύγων καθώς προχωρούν προς τα έξω (με στόχο το σχηματισμό έντονης ροής που να παρακάμπτει του εμπρόσθιους τροχούς και τους στροβιλισμούς από την περιστροφή τους), μικρές βελτιώσεις στο δάπεδο και νέα endplates (οι κατακόρυφες εξωτερικές πτέρυγες) στην πίσω αεροτομή. Η Ferrari F1-75, από την άλλη μεριά, έφερε το δάπεδο που εισήχθη στη Σουζούκα και φέρει ένα μικρό αεροφράκτη στο εμπρόσθιο μέρος του, αποδίδοντας μεγαλύτερο αεροδυναμικό φορτίο στις υψηλές ταχύτητες.

Να κλείσουμε γράφοντας ότι ο αγώνας του Ώστιν στο Τέξας των ΗΠΑ (440.000 θεατές όλο το τριήμερο!) διεξήχθη υπό έντονο παρασκήνιο εξαιτίας της παραβίασης του μπάτζετ καπ από τη Red Bull Racing για το 2021. Ο πρόεδρος της Fia, Μοχάμεντ Μπιν Σουλαγιέμ συναντήθηκε με τον επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ και φέρεται πώς του πρότεινε μείωση των διαθέσιμων ωρών στην αεροδυναμική σήραγγα κατά 25% για τις χρονιές 2023 και 2024 και συνάμα χρηματικό πρόστιμο, αλλά ο Χόρνερ διαφώνησε με αυτούς τους όρους.

Όλες οι ειδήσεις 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο