MOTORSPORT

Φόρμουλα 1: Σουζούκα, ο Πρόλογος

formoula-1-souzouka-o-prologos-644050

Η Formula 1 επιστρέφει μετά το 2019 στην υπέροχη πίστα της Σουζούκα σχεδίασης του Ολλανδού Χιούγκενχολτζ.

του Σπύρου Πέττα

Και η Red Bull Honda, που βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, καθώς βάσιμες πληροφορίες τη θέλουν να έχει παραβιάσει το μπάτζετ καπ του 2021 αποκτώντας καίριο πλεονέκτημα για εκείνη και τις επόμενες χρονιές, είναι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη.

Η Red Bull RB18 Honda, είναι ένα πολύ αποδοτικό αεροδυναμικά μονοθέσιο και αυτό σε συνδυασμό με το πολύ ισχυρό μοτέρ της Honda θα τονιστεί ιδιαίτερα στην “αεροδυναμική” πίστα της Σουζούκα.

Μάλιστα η Honda στην οποία ανήκει η Σουζούκα, θα έχει την τιμητική της, καθώς τα λογότυπά της επιστρέφουν στις Red Bull και Alpha Tauri, για τον ιαπωνικό αγώνα και μέχρι το τέλος της χρονιάς, με την ιαπωνική εταιρεία να ενδιαφέρεται να εμπλακεί με τους “ταύρους” και από το 2026 και μετά…

Πατήστε εδώ για να απολαύσετε τα κυριότερα στιγμιότυπα της έκδοσης του 2019.

 

Σχετικά με την παραβίαση του μπάτζετ καπ από τη Red Bull Oracle Racing:

Σύμφωνα με βάσιμες πληροφορίες, η Red Bull Racing και η Aston Martin F1, φέρονται ότι παραβίασαν το μπάτζετ καπ, τον περιορισμό στον προϋπολογισμό, για το 2021 και ενδεχομένως και για το 2022 και το 2023, όσον αφορά την πρώτη.

Η αρμόδια αρχή του αθλήματος, η FIA (Dederation International d’ Automobile), με νέο πρόεδρο τον Μοχάμεντ Μπιν Σουλαγιέμ, άνοιξε μια έρευνα για το μείζον θέμα, το αποτέλεσμα της οποίας θα δημοσιοποιηθεί μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα.

Αν η Red Bull παραβίασε το μπάτζετ καπ κατά ένα μεγάλο ποσό, κινδυνεύει ακόμη και να χάσει όλους τους βαθμούς της το 2021 πιθανότερα στην κατάταξη των Κατασκευαστών, δεν αποκλείεται όμως και σε αυτήν των Οδηγών, οπότε ο τίτλος του Μαξ Φερστάπεν τότε θεωρείται αμφίβολος.

Ο team principal της Mercedes, o Τότο Βολφ, δήλωσε ότι η παραβίαση σίγουρα αφορά και το 2022 και το 2023, καθώς η εν λόγω ομάδα έχει σχεδόν έτοιμο το μονοθέσιο για την επόμενη χρονιά.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον την όποια αντίδραση του team principal της Ferrari, Ματία Μπινότο σε ότι αφορά το 2022, καθώς στις αρχές της χρονιάς είχε αφήσει υπόνοιες για το συγκεκριμένο θέμα.

Ο team principal της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, αρνείται από τη μεριά του τα πάντα.

Ο δοκιμαστής της Ferrari, πάντως, ο πολύπειρος Μαρκ Ζενέ, δήλωσε ότι οι τεχνικοί της Ferrari στο Μαρανέλο, είναι εξαγριωμένοι με την είδηση.

 

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο