Η μάχη της Formula 1 συνεχίζεται στο συναρπαστικό σιρκουί Cota (Circuit of the Americas) του Ώστιν, όπου επιβραβεύεται η καλή αεροδυναμική και οι ισχυροί κινητήρες.
του Σπύρου Πέττα
Και η Red Bull Honda διαθέτει και τα δύο από αυτά και είναι όπως συνέβη και στον προηγούμενο αγώνα της Σουζούκα το μεγάλο φαβορί για τη νίκη στο Ώστιν, με τον Μαξ Φερστάπεν, που κυνηγά τη 13η φετινή νίκη του, και πάει να ισοφαρίσει το ρεκόρ των Μίκαελ Σουμάχερ (2004) και Σεμπάστιαν Φέτελ (2013), να συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες για το υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Και η Ferrari αναμένεται δυνατή, τουλάχιστον στις κατατακτήριες δοκιμές, και θα είναι μια καλή ευκαιρία στο κόκκινο στρατόπεδο να διαπιστώσουν αν λύθηκαν τα επίμονα προβλήματα με την αυξημένη φθορά των ελαστικών σε ένα πολύ “λαστιχοφάγο” σιρκουί. Ωστόσο, ο Λεκλέρ όπως όλα δείχνουν αλλάζει κινητήρα και θα ξεκινήσει από τις τελευταίες θέσεις.
Με ενδιαφέρον αναμένουμε, τέλος, το νέο επεισόδιο της μάχης Alpine vs McLaren για την τέταρτη θέση στη βαθμολογία.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα του 2021, στον οποίο ο Μαξ Φερστάπεν είχε κρατήσει τον Λιούις Χάμιλτον πίσω του.
Τα προβλήματα της Ferrari στο Ιαπωνικό Grand Prix
Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ferrari από το Σπα και μετά είναι η απώλεια της θαυμαστής ισορροπίας των πρώτων αγώνων και η επακόλουθη αυξημένη φθορά των ελαστικών. Όπως φαίνεται οι αναρτήσεις φορτίζουν πολύ τα ελαστικά και ιδίως τα κινητήρια.
“Οι πρώτοι πέντε γύροι στην Ιαπωνία ήταν εύκολοι καθώς οι αναρτήσεις φορτίζουν πολύ τα ελαστικά και τα θερμαίνουν γρήγορα. Στη συνέχεια όμως αυτά τρώγονται πολύ και αρχίζουν τα προβλήματα”, μαρτυρά σχετικά ο Λεκλέρ που έκανε το λάθος στον τελευταίο γύρο και έκοψε το τελικό σικέιν “Triangle”, με αποτέλεσμα να του επιβληθεί άμεση ποινή 5 δλ. επειδή απέκτησε πλεονέκτημα (αν και αυτό σηκώνει συζήτηση…) με αποτέλεσμα να υποβιβαστεί από δεύτερος – τρίτος πίσω από τον Πέρεζ.
Στη Σουζούκα η Ferrari χρησιμοποίησε ένα νέο δάπεδο που εν πολλοίς βασίζεται σε αυτό του Πολ Ρικάρ και έχει στόχο και δυνατότητα να αποδίδει μεγαλύτερα ποσά αεροδυναμικού φορτίου στις υψηλές ταχύτητες, γι’ αυτό και χρησιμοποιήθηκε στη Σουζούκα και όχι στη Σιγκαπούρη που έκανε το ντεμπούτο του στις ελεύθερες δοκιμές. Στη Ferrari ορκίζονται ότι η αεροδυναμική εξέλιξη οδεύει προς το σωστό δρόμο.
Γύροι: 56
Μήκος γύρου πίστας: 5,513 χιλιόμετρα
Απόσταση αγώνα: 308,405 χιλιόμετρα
Ρεκόρ γύρου: 1:36,169, Charles Leclerc (2019)
Το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου:
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου
FP1: 22:00-23:00
FP2: 01:00-02:30
Σάββατο 22 Οκτωβρίου
FP3: 22:00-23:00
Κατατακτήριες: 01:00–02:00
Κυριακή 23 Οκτωβρίου
Αγώνας: 22:00