MOTORSPORT

Έρχεται η νέα Porsche 911 Dakar, έτοιμη να πάει …παντού!

erchetai-i-nea-porsche-911-dakar-etoimi-na-paei-pantou-646910

Η Porsche παντός εδάφους, 911 Dakkar, θα παρουσιαστεί στις 16 Νοεμβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια.

Θα έλεγε κανείς ότι αν δε μεσολαβούσε ο Ατλαντικός ωκεανός, αυτή η Porsche θα μπορούσε άνετα να οδηγηθεί από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ μέχρι την έρημο Σαχάρα στην Αφρική. Δυστυχώς, δεν μπορεί να …κολυμπήσει, άλλα αυτό είναι το μόνο «τερέν» στο οποίο δε μπορεί να κινηθεί.

Αντλώντας έμπνευση από την ειδικά προσαρμοσμένη τετρακίνητη 911 Carrera που κατάφερε να κερδίσει το ράλι Paris-Dakkar το 1984, η 911 Dakkar του 2023 διαθέτει ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος ανάρτηση για να τη βοηθήσει να διασχίζει ανώμαλο έδαφος σα να κινείται σε άσφαλτο.

Οι τεχνικές προδιαγραφές του νέου αυτοκινήτου δεν έχουν ακόμα αποκαλυφθεί από την Porsche, λέγοντας μας μόνο ότι η 911 Dakkar υποβλήθηκε σε δοκιμασίες παντός τύπου και κατάστασης, όπως άμμο και χιόνι, με τα αποτελέσματα να είναι …άκρως ικανοποιητικά. Ο Achim Lamparter, General Project Manager, δήλωσε πως οι δοκιμές περιλάμβαναν παραπάνω από 500.000 χλμ., με 10.000 από αυτά να πραγματοποιούνται εκτός δρόμου.

Μερικά από τα χιλιόμετρα έγιναν σε Ντουμπάι και Μαρόκο, όπου οι οδηγοί δοκιμής ήρθαν αντιμέτωποι με τεράστιους αμμόλοφους ύψους 50 μέτρων, σε θερμοκρασίες που άγγιζαν τους 45 βαθμούς Κελσίου, ενώ άλλα έγιναν στις παγωμένες λίμνες του Arjeplog στη Σουηδία. Για να τελειοποιήσουν το σασί, οι μηχανικοί της Porsche δοκίμασαν τα πρωτότυπά τους στην πίστα δοκιμών Château de Lastours στη νότια Γαλλία, όπου οι ομάδες του Ράλι Dakkar ακονίζουν τις ικανότητες τους σε πίστες γεμάτες βράχους και άλματα.

Ο οδηγός ανάπτυξης Lars Kern είναι περισσότερο γνωστός για τα κατορθώματά του στο Nürbrurgring, αλλά ισχυρίζεται ότι η 911 Dakar τον κέρδισε αμέσως με τις εκτός δρόμου επιδόσεις της. «Στην αρχή δεν τολμούσα να πιέσω το αυτοκίνητο στα όριά του», είπε ο άσος του Ring, «Αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα κρατήματα του σε χαλαρές επιφάνειες. Ακόμη και το ABS είναι ρυθμισμένο για φρενάρισμα σε χαλίκι. Είναι εκπληκτικό το πόση πρόσφυση προσφέρουν τα ελαστικά εκτός δρόμου. Είναι απόλαυση να οδηγείς αυτό το αυτοκίνητο».

«Το αυτοκίνητο είναι απίστευτα διασκεδαστικό στην οδήγηση», δήλωσε ενθουσιασμένος και ο θρύλος Walter Röhrl, πρεσβευτής της Porsche και πρώην πρωταθλητής ράλι. «Όλα λειτουργούν τόση ακρίβεια και ηρεμία. Κανένας πελάτης της Porsche δεν θα πιστέψει το τι μπορεί κανείς πραγματικά να κάνει με αυτό το αυτοκίνητο μέχρι να το οδηγήσουν οι ίδιοι».

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο