Ο Charles Leclerc τα είχε κάνει όλα σωστά: είχε περάσει στο προβάδισμα και με τη βοήθεια της τύχης καθώς είχε βγει το Safety Car από τη νέα έξοδο του Latifi, με αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να αλλάξει ελαστικά χάνοντας λιγότερο έδαφος από τον Perez που ξεκινούσε από την pole και ήλεγχε τον αγώνα στους πρώτους γύρους.
του Σπύρου Πέττα
Κατόπιν ο Μονεγάσκος ήλεγχε τον δεύτερο Verstappen έχοντας τη διαφορά στο ενάμισυ δευτερόλεπτο, αλλά για κακή του τύχη εγκατέλειψαν η McLaren Mercedes του Ricciardo και η Alpine του Alonso με αποτέλεσμα το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στο οποίο οι διαφορές πρέπει να παραμείνουν ίδιες, αλλά ο Verstappen μείωσε πονηρά τη διαφορά του από τον Leclerc.
Κατόπιν οι δύο διαφαινόμενοι μονομάχοι του τίτλου έδωσαν μεγάλη μάχη ανταλάσσοντας μια φορά θέσεις, μέχρι ο Verstappen με σημαδεμένα τα λάστιχα μάλιστα να κάμψει την αντίσταση του Leclerc που όμως τον ακολούθησε κατά πόδας μέχρι τον τερματισμό στο μισό δευτερόλεπτο διαφορά.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Sainz και στην τέταρτη ο άτυχος Perez, με πέμπτο τον George Russell με τη μη ανταγωνιστική πλέον Mercedes.