Η εξωτερική εμφάνιση αποκαλύπτει μια νεοσύστατη ωριμότητα (με εξαίρεση τα …προκλητικά ματτ χρώματα αμαξώματος που είχαμε στο λανσάρισμα) αλλά πλέον, με σημαντικά μεγαλύτερους όγκους και μια αδιαμφισβήτητα coupe σιλουέτα. Συγκεκριμένα, το αμάξωμα έχει πάρει σχεδόν 20 εκατοστά στο μήκος (19,4 για την ακρίβεια), φτάνοντας πλέον τα 4,55 μέτρα. Επίσης, 20 χιλιοστά στο πλάτος (1,84 μ.) –όπως και στο μεταξόνιο– και 60 χιλιοστά στο ύψος (1,56 μ.). Το αποτέλεσμα; Εσωτερικά, μια πιο ευρύχωρη καμπίνα με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Εξωτερικά, ένα πιο ξεχωριστό μοντέλο. Τα φώτα εμπρός και πίσω έχουν περισσότερες γωνίες και ευτυχώς, τα χαρακτηριστικά kidney grills μπορεί να είναι μεγάλα, αλλά τουλάχιστον διατηρούν το παραδοσιακό τους σχήμα και είμαι βέβαιος πως δεν θα αναστατώσουν κανέναν purist, σίγουρα όχι στο βαθμό των νέων i7 ή M4. Ταυτόχρονα διαφοροποιείται αρκετά από τη X1, κάτι που από ορισμένες γωνίες, δεν γινόταν στη προηγούμενη γενιά. Στο πίσω μέρος, η επιθετική αεροτομή, το μεγάλο diffuser και οι τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, τραβούν αμέσως τα βλέμματα και μαρτυρούν ότι πρόκειται για το κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα της BMW X2. Και οι ζάντες ακολούθησαν τη τάση της μεγέθυνσης, καθώς πλέον μπορούν προαιρετικά να φτάσουν μέχρι και τις 21 ίντσες!