Όλα περιστρέφονται γύρω από το Grand Prix της Σιγκαπούρης του 2008, το παρθενικό στο νησάκι της Άπω Ανατολής, στην ιστορία της Φόρμουλα 1.
του Σπύρου Πέττα
Ο Βραζιλιάνος Φελίπε Μάσα (φωτό) κυριαρχούσε στις αρχικές φάσεις του αγώνα, στο τιμόνι της Ferrari F2008, μέχρι τον πρώτο του ανεφοδιασμό, οπότε μια λανθασμένη πρόωρη ηλεκτρονική ένδειξη να ξεκινήσει από το πιτ στοπ, τον ανάγκασε δυστυχώς να φύγει από αυτό με το σωλήνα ανεφοδιασμού ενσωματωμένο ακόμη στο μονοθέσιο του, με συνέπεια την άδοξη και… παράδοξη εγκατάλειψη.
Στη συνέχεια του αγώνα αυτού, ο Νελσίνιο Πικέ με Renault θα έπεφτε επίτηδες πάνω στον τοίχο με το μονοθέσιο του, έπειτα από μυστική παραίνεση του αφεντικού του, Φλάβιο Μπριατόρε, ώστε να βγει την πιο κατάλληλη στιγμή για τον ομόσταβλο του, Φερνάντο Αλόνζο, το Safety Car.
Πράγματι, ο Αλόνζο θα εκμεταλλευόταν στο έπακρο την “τεχνητή” θετική συγκυρία για να νικήσει τον αγώνα εκείνον.
Χρόνια μετά, και σχετικά πρόσφατα, το άλλοτε αφεντικό του Σπορ της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Έκλεστον, θα αποκάλυπτε ότι πριν τελειώσει η σεζόν του 2008, το τέχνασμα των Μπριατόρε και Πικέ έγινε γνωστό στις αρχέες του Σπορ, και κανονικά ο αγώνας της Σιγκαπούρης έπρεπε να ακυρωθεί, οπότε το πρωτάθλημα θα πήγαινε αντί για τον Λιούις Χάμιλτον (για ένα βαθμό μετά τον τελικό – “θρίλερ” του Ιντερλάγκος την ίδια χρονιά), στον Φελίπε Μάσα, αλλά τελικά δεν το έκαναν.
Όταν γνωστοποιήθηκε η σχετική δήλωση του Έκλεστον, ο Φελίπε Μάσα, χρόνια μετά εκείνον τον αγώνα, δεν χρειαζόταν τίποτε άλλο για να προσλάβει δικηγόρους από διάφορα κράτη της γης και να διεκδικήσει από την αρχή του Σπορ, Fia, τον παγκόσμιο τίτλο του 2008 από τον Λιούις Χάμιλτον, καθώς και δεκάδες εκατομμύρια σε διαφυγόντα κέρδη.
Το τελεσίγραφο, λοιπόν, των δικηγόρων του Μάσα να λάβουν μια ικανοποιητική απάντηση από τη Fia, λήγει την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου, διαφορετικά θα “σύρουν” τη Fia, στα δικαστήρια του Ηνωμένου Βασιλείου.
Θα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις της υπόθεσης και θα σας ενημερώνουμε σχετικά…