Οι μικρές αναβαθμίσεις για το Ώστιν που μάλλον θα είναι και οι τελευταίες της σεζόν, καθώς το μπάτζετ καπ έχει φτάσει ήδη στα όριά του, είναι ήδη έτοιμες από καιρό και έτσι απελευθερώθηκε χώρος και το μονοθέσιο της Ferrari F1 του 2024 βρίσκεται ήδη στην αεροδυναμική σήραγγα.
του Σπύρου Πέττα
Αυτό θα είναι αρκετά διαφορετικό από το τωρινό και θα φέρει νέο σασί και κιβώτιο και ήδη με αυτό έχουν επιτύχει μια βελτίωση της τάξης των τεσσάρων δεκάτων του δευτερολέπτου ανά γύρο.
Όσον αφορά το τωρινό μονοθέσιο η νίκη της Σιγκαπούρης επετεύχθη χάρη σε δίαιτα σε διάφορα μέρη όπως οι αναρτήσεις κατά τρία κιλά ώστε να τοποθετηθεί αντίστοιχη ποσότητα έρματος σε ευνοϊκά για την κατανομή βάρους μέρη, και αυτό είχε ευνοϊκή επίδραση και στην αξιοποίηση ελαστικών.
Στο Κατάρ, ωστόσο, επανήλθαν τα προβλήματα σχηματισμού κόκκων στο πέλμα τύπου graining, και η Ferrari θα πρέπει να επιληφθεί του θέματος.