Όπως αποκαλύφθηκε, δεν είναι μονάχα το πανίσχυρο τριπλό DRS και η εν γένει εξαιρετική αεροδυναμική το μόνο μεγάλο τάλαντο της Red Bull Rb19 Honda, αλλά και μια μηχανική λύση, η εξομοίωση των ενεργητικών αναρτήσεων.
του Σπύρου Πέττα
Αυτό γίνεται, βάσει κανονισμών με μηχανικές και υδραυλικές λύσεις στις αναρτήσεις και το εν λόγω μονοθέσιο λαμβάνει περιορισμένες κλίσεις κατά τη διαγραφή των στροφών, ενώ περνά σαν… βούτυρο πάνω από τα κερμπ, περνά πάνω από αυτά σαν να μην υπάρχουν δηλαδή.
Το αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετική αξιοποίηση των ελαστικών, όπως για παράδειγμα φάνηκε περίτρανα στον εναρκτήριο αγώνα στο Μπαχρέιν όταν όλοι γύρναγαν αργά με τη σκληρή γόμα και η Red Bull είχε την πολυτέλεια να βγάζει πολλούς γρήγορους γύρους με τη μαλακή γόμα. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα δηλαδή.
Ο ανταγωνισμός
Η Ferrari τελικά δεν θα φέρει τα λίγο εξελιγμένα πλαϊνά στο Μπακού, και εξαιτίας του φόρματ του αγώνα με το σπριντ, και μάλλον θα τα φέρει στο Μαϊάμι, αλλά θα έχει βελτιώσεις στο beam wing, και θα τρέξει με τις αεροτομές “ελαφριές” και με στόχο τη μέγιστη απόλυτη επίδοση για να καταταγεί όσο το δυνατόν πιο ψηλά στις κατατακτήριες δοκιμές.
Στη Mercedes η επιστροφή του σπουδαίου Τζέιμς Άλισον στη θέση του τεχνικού διευθυντή όπου αντικατέστησε τον Μάικ Έλιοτ αποδίδει καρπούς και ο Τζορτζ Ράσελ δήλωσε ότι σε δύο βδομάδες σημείωσαν πρόοδο που δεν είχαν σημειώσει τα δύο τελευταία χρόνια…