Αυτό αποκαλύφθηκε ότι είναι το “τριπλό DRS” όπως το αποκάλεσε ο τεχνικός ειδήμων και άλλοτε σχεδιαστής στην F1 σε ομάδες όπως η Jordan και η Jaguar, Γκάρι Άντερσον.
του Σπύρου Πέττα
Σε αυτό συμμετέχουν το DRS της ανώτερης πτέρυγας, η κατώτερη οριζόντια πτέρυγα ή αλλιώς beam wing, και ο διαχύτης.
Το άνοιγμα του DRS της ανώτερης πτέρυγας αποκολλά (ή αλλιώς “στολάρει”) τη ροή του αέρα στο beam wing και ακολούθως το διαχύτη και αυτό προκαλεί αιφνίδια μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης ή οπισθέλκουσας και εντυπωσιακή αύξηση της τελικής.
Και φάνηκε πόσο καλά αποδίδει το τριπλό DRS στα προσπεράσματα του Φερστάπεν επί του Χάμιλτον στην Τζέντα και στη Μελβούρνη.
Και η εν γένει αεροδυναμική της Red Bull Rb19 βέβαια είναι τρομερή με ένα πολύ σύνθετο και αποδοτικό δάπεδο και τα υπόλοιπα μέρη που έχουν ταιριάξει πολύ καλά μεταξύ τους.