Τη στιγμή που ο Μαξ Φερστάπεν κυριαρχεί με 14 νίκες σε 17 αγώνες, ο αδιαμφισβήτητα ταλαντούχος ομόσταβλός του, Σέρτζιο Πέρεζ, ταλανίζεται από πολλά προβλήματα στις πίσω θέσεις.
του Σπύρου Πέττα
Το μεγάλο πρόβλημα του συμπαθούς Μεξικανού, είναι ότι η Red Bull Rb19 είναι “κομμένη και ραμμένη” στις οδηγικές απαιτήσεις του υπερστροφικού οδηγού Φερστάπεν, που διαφέρουν σημαντικά από αυτές του υποστροφικού “Τσέκο”.
Συγκεκριμένα διαθέτει πολύ φορτίο και επακόλουθα κράτημα στον εμπρόσθιο άξονα (πράγματι το εμπρόσθιο μέρος της Rb19 είναι πολύ ακριβές και ευέλικτο), ενώ ο υποστροφικός οδηγός Πέρεζ προτιμά περισσότερο φορτίο στον πίσω άξονα για ένα πιο σταθερό πίσω μέρος, που εδώ και καιρό δεν διαθέτει και έχει καταποντισθεί.