F1

Ο Φερστάπεν βρήκε τρόπο να κερδίσει και στη Σαγκάη

o-ferstapen-vrike-tropo-na-kerdisei-kai-sti-sagkai-711642

Η κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν ήταν και πάλι η ιστορία που είδαμε στη Σαγκάη, με τον Ολλανδό να κερδίζει και στον κανονικό αγώνα.

Μετά τη νίκη του, στον αγώνα Sprint, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε και στον κανονικό αγώνα. Είναι η τέταρτη νίκη του σε πέντε αγώνες φέτος συν τη νίκη στον πρώτο αγώνα Sprint στην Κίνα. Συνολικά έφτασε τις 58 νίκες Grand Prix σε 190 εκκινήσεις. Για την Red Bull ήταν η 117η νίκη της.

Στο βάθρο επίσης ανέβηκαν στη δεύτερη θέση ο Lando Norris με τη McLaren και στην τρίτη θέση ο Sergio Perez με στην άλλη Red Bull. Αυτό ήταν το 15ο βάθρο του Άγγλου και το 39ο του Μεξικανού. Ο Fernando Alonso που τερμάτισε έβδομος σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα για 25η φορά στην καριέρα του. Ήταν η δεύτερη φορά που πέτυχε κάτι τέτοιο με Aston Martin, μετά το Ζάντφορτ πέρυσι.

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

Όπως ήταν αναμενόμενο, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών επέλεξε να εκκινήσει με τη μέση γόμα. Υπήρξαν όμως και τέσσερις οδηγοί – Hamilton, Stroll, Sargeant και Tsunoda – που προτίμησαν τη μέση γόμα ενώ ο Magnussen εκκίνησε με τη σκληρή γόμα. Η εξέλιξη του αγώνα και οι ποικίλες επιλογές στρατηγικής επηρεάστηκαν από τις τρεις περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας, μία εικονική και δύο πραγματικές, για 17 λεπτά περίπου, λίγο πριν το μέσο του αγώνα. Αυτό εκμηδένισε τις διαφορές και μπέρδεψε τα πράγματα όσον αφορά στα πιτ στοπ και στη χρήση ελαστικών. Έξι οδηγοί οι Hamilton, Stroll, Alonso, Sargeant, Tsunoda και Zhou – κατέληξαν να χρησιμοποιήσουν και τις τρεις γόμες. Είναι ενδεικτικό ότι οι στρατηγικές των οδηγών που τερμάτισαν στην βαθμολογούμενη δεκάδα ήταν πολύ διαφορετικές μεταξύ τους, τόσο στην επιλογή γομών όσο και στον αριθμό πιτ στοπ: Οι Norris, Sainz και Leclerc έκαναν μόνο μια αλλαγή ενώ οι Verstappen, Perez, Russell, Hamilton, Piastri και Hulkenberg έκαναν δύο αλλαγές. Υπήρχε και ο Alonso που αναγκάστηκε να σταματήσει 3 φορές. Ο Sainz ήταν αυτός που διένυσε την μεγαλύτερη απόσταση με τη σκληρή γόμα (39 γύρους). Αντίστοιχα ο Magnussen συμπλήρωσε 29 γύρους με τη μέση γόμα και ο Alonso 20 γύρους με τη μαλακή γόμα.

ΜARIO ISOLA ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MOTORSPORT PIRELLI: «Βγάζω το καπέλο, στο Max Verstappen, που έκανε επίδειξη δύναμης κερδίζοντας δύο φορές στο πρώτο Σαββατοκύριακο της σεζόν, με αγώνα Sprint. Πέρα από αυτό, ήταν ένας πολύ ενδιαφέρον, γιατί πίσω από τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, υπήρχε αμφίρροπος αγώνας με εκπλήξεις, προσπεράσεις και ενθουσιασμό. Στην πραγματικότητα, υπήρχε επίσης μεγάλος ενθουσιασμός μεταξύ των Κινέζων φιλάθλων που είχαν τα μάτια τους κολλημένα στον τοπικό ήρωα Guanyu Zhou όλο το Σαββατοκύριακο. Ο ίδιος μετά τον αγώνα, έδειξε τη συγκίνησή του αναγνωρίζοντας την υποστήριξή τους. Από καθαρά τεχνική άποψη, ο αγώνας επιβεβαίωσε ότι και οι τρεις γόμες ήταν κατάλληλες για χρήση. Προφανώς, οι μεγάλες περίοδοι του αυτοκινήτου ασφαλείας επηρέασαν την εξέλιξή του, επιτρέποντας σε όσους σκέφτονταν να κάνουν μια αλλαγή να το υλοποιήσουν. Ωστόσο, δεδομένης της πτώσης απόδοσης των ελαστικών αν δεν υπήρχε το αυτοκίνητο ασφαλείας αυτή η επιλογή θα ήταν οριακή, καθώς θα ήταν πολύ σημαντική η απώλεια χρόνου σε σύγκριση με εκείνους που έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά θα κινούνταν πιο γρήγορα στο τελευταίο μέρος του αγώνα. Αυτό φάνηκε από τον Alonso, ο οποίος μπήκε και έβαλε την μέση γόμα στον 43ο γύρο ενώ ήταν έβδομος και στη συνέχεια μπόρεσε να αναπληρώσει τις πέντε θέσεις που έχασε, από την επιπλέον αλλαγή, στο τελευταίο μέρος του αγώνα. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι καμία από τις τρεις γόμες δεν παρουσίασε μετατόπιση γόμας και αποκόλληση. Αυτό είναι μια  επιπλέον απόδειξη ότι λειτούργησαν καλά σε αυτή την ασυνήθιστη πίστα  και σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες».

 

H ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ F1

Για τη συνέχεια, έρχεται η πρώτη φετινή επίσκεψη της Formula 1 στη Βόρεια Αμερική στο Μαϊάμι γύρω από το Hard Rock Stadium από  3 έως 5 Μαΐου (Πάσχα). Για δεύτερο συνεχόμενο γύρο, θα έχουμε μορφή Sprint, που σημαίνει μόνο μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών και κατατακτήριες δοκιμές Sprint την Παρασκευή. Το Σάββατο θα έχουμε αγώνα Sprint και τις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix ενώ θα ακολουθήσει ο κανονικός αγώνας την Κυριακή (Πάσχα). Οι γόμες που επιλέχθηκαν για τον έκτο γύρο της σεζόν είναι οι μεσαίες της γκάμας και ίδιες με τη Σαγκάη: C2, C3 και C4.

Όλες οι ειδήσεις

Νέα Cayenne GTS: Ακρίβεια και δυναμισμός by Porsche

Η Aston Martin DBX707 έρχεται να… σαγηνεύσει!

Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI DSG

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο