Σύμφωνα με βάσιμες πληροφορίες από το Μαρανέλο, θα είναι ο Ενρίκο Καρντίλε αυτός που θα αναλάβει το ρόλο του τεχνικού διευθυντή στη Ferrari, και μακάρι καθώς ο προερχόμενος από τα αγωνιστικά GT τεχνικός από την Τοσκάνη έχει αποδείξει ότι είναι πολύ άξιος.
του Σπύρου Πέττα
Ο Καρντίλε σχεδιάζει με την ομάδα του το σασί, αλλά τώρα θα έχει τη γενικότερη εποπτεία του μονοθεσίου, και σε αυτό περιλαμβάνεται και η αεροδυναμική. Από την άλλη πλευρά, ο Ντιέγκο Τόντι παραμένει επικεφαλής αεροδυναμιστής, ενώ τη θέση του αναχωρήσαντος Ντέιβιντ Σάντσεζ θα πάρει ένας αεροδυναμιστής με μακρά προϋπηρεσία στο Μαρανέλο.
Όλοι αυτοί ετοιμάζουν πυρετωδώς τη Β’ έκδοση της Ferrari SF23 που θα κάνει το ντεμπούτο της στην Ίμολα και θα φέρει νέο δάπεδο, νέα πίσω αεροτομή και νέα πλαϊνά, τα τελευταία με κάποιες επιρροές από τη Red Bull.
Συν τοις άλλοις, η ξαφνική απαγόρευση της ντιρεκτίβας TD39 για επιβολή υψηλών αποστάσεων του δαπέδου από το έδαφος, που ουσιαστικά στέρησε από τη Ferrari το περσινό πρωτάθλημα, αναμένεται να ευνοήσει φέτος τη Scuderia, και μένει να δούμε πόσο, καθώς οι τεχνικοί της θα τρέξουν πλέον την SF23 χαμηλότερη και έτσι θα διαθέτουν περισσότερο αεροδυναμικό φορτίο. Η οποία Scuderia θα προσπαθήσει να κερδίσει όσο περισσότερους βαθμούς μπορεί σε Αυστραλία και Μπακού, και κατόπιν στην Ίμολα με τη Β’ έκδοση θα τα δώσει όλα για τη νίκη…