Ο team principal της Mercedes F1, Τότο Βολφ, αποκάλυψε ότι το νέο μονοθέσιο της ομάδας του για τη σεζόν του 2023, θα φέρει εκ νέου “μηδενικά” πλαϊνά.
Αυτό θα πρέπει να προβληματίζει κάπως τους πολυάριθμους φίλους της ασημένιας αρμάδας, καθώς μια τέτοια τεχνική επιλογή αντιτίθεται με τον κανόνα που υπαγορεύει πώς τα μονοθέσια με πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα βεντούρι, πρέπει να έχουν μεγάλα πλαϊνά, ώστε να εκμεταλλευτούν ακριβώς τη μεγάλη επιφάνεια των βεντούρι.
Στη Ferrari για μια τέτοια τεχνική επιλογή λένε ότι τα είχε δοκιμάσει η Haas στο τελείωμα του 2021, και πέρα από ένα μικρό κέρδος στις αργές στροφές, ανακάλυψαν ότι έχανε σε γυρολόγιο και έφθειρε πολύ τα ελαστικά της.
Μία έκπληξη από την Mercedes F1
Ο Βολφ πάντως ξεκαθάρισε ότι το νέο μονοθέσιο πέρα από τα “μηδενικά” πλαϊνά θα φέρει και ορισμένες εκπλήξεις χωρίς ακριβώς να ξεκαθαρίσει τί είναι αυτές. Φαίνεται πάντως πώς στη Mercedes F1, με τη λύση αυτήν επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν την υψηλή καθαρότητα των εξωτερικών αεροδυναμικών ροών καθώς και τη χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση.
Ο Τζορτζ Ράσελ από τη μεριά του δήλωσε πώς δεν υπάρχει λόγος το νέο του μονοθέσιο να μην είναι ανταγωνιστικό.
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε βίντεο με τα καλύτερα στιγμιότυπα από το τρομερό 1-2 των Ράσελ και Χάμιλτον στο Grand Prix Βραζιλίας του 2022.