Η Mercedes επιμένει στα “μηδενικά” πλαϊνά στη νέα W14 και είναι η μόνη που το κάνει αγνοώντας το βασικό κανόνα ότι τα πλευρικά βοηθήματα βεντούρι για να αποδώσουν καλά χρειάζονται μεγάλα σε όγκο πλαϊνά, όπως συμβαίνει σε όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια.
Από εκεί και πέρα, αυτό που μπορεί εύκολα να παρατηρήσει κανείς είναι ότι σε σχέση με τη W13 του 2022, οι επιφάνειες των πλαϊνών στη W14 έχουν εξομαλυνθεί με στόχο την αύξηση της ποιότητας της τοπικής αεροδυναμικής ροής. Στο πίσω μέρος των πλαϊνών υπάρχει το “κανόνι” εξαγωγής καυτού αέρα, με στόχο τον διαχύτη και την πίσω αεροτομή, έμπνευσης της Red Bull.
Πέραν αυτού, η πίσω ανάρτηση είναι εντελώς καινούρια (σχήματος pull rod πάντα) με αυξημένη διαδρομή ώστε να μην υπάρξουν τα προβλήματα έντονων αναπηδήσεων σε ανώμαλα σε οδόστρωμα σιρκουί, όπως αυτό του Μονακό.
Όσον αφορά τους πιλότους, ο Χάμιλτον θα έχει εκ νέου δύσκολο έργο με τον εξαιρετικά ώριμο για την ηλικία του και ταχύτατο Ράσελ…