Έτσι δήλωσε ακριβώς ο «σκληρός» και ουσιαστικός Chief Executive Officer της Ferrari, Μπενεντέτο Βίνια, αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί ότι η Ferrari SF23 θα είναι η ταχύτερη Ferrari όλων των εποχών, αλλά και το ταχύτερο μονοθέσιο F1 όλων των εποχών!
του Σπύρου Πέττα
Πράγματι, στην SF23 υπάρχουν λύσεις που εκπλήσσουν, όπως οι εσωτερικοί «αγωγοί» S Duct μέσα στα πλαϊνά, στο εμπρόσθιο και κεντρικό μέρος τους, που προσθέτουν αεροδυναμικό φορτίο στο κέντρο του μονοθεσίου.
Από εκεί και πέρα, όπως αποκάλυψε ο σχεδιαστής του σασί, Ενρίκο Καρντίλε, οι αναρτήσεις, τόσο μπροστά όσο και πίσω, είναι επανασχεδιασμένες τελείως με στόχο να υπάρχει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων, και φυσικά καλύτερη αεροδυναμική, ενώ στην εμπρόσθια ανάρτηση, ιδίως, η ράβδος ώσης είναι χαμηλότερα τοποθετημένη.
Χαμηλότερα τοποθετημένοι είναι και οι κώνοι πρόσκρουσης, έμπροσθεν των πλαϊνών, με στόχο να χαμηλώσει περαιτέρω το κέντρο βάρους.
Από εκεί και πέρα, ο Σαρλ Λεκλέρ σε κατ’ ιδίαν συνομιλία με τον δημοσιογράφο Λέο Τουρίνι, στο εστιατόριο Μοντάνα του Μαρανέλο, αποκάλυψε ότι δεν σκοπεύει να το κουνήσει από τη Ferrari, διαψεύδοντας τα όποια έωλα δημοσιεύματα τον θέλουν να σκέφτεται να μεταπηδήσει στη Mercedes…
Όλες οι ειδήσεις