Το νέο μονοθέσιο της Alfa Romeo διαθέτει μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και με όπλο την καλύτερη αεροδυναμική στοχεύει στο μέσον της κατάταξης.
του Σπύρου Πέττα
Η Alfa Romeo στη νέα C43 αλλάζει σε μεγάλο βαθμό σχεδιαστική φιλοσοφία επανατοποθετώντας τα ψυγεία πιο ψηλά και πιο κεντρικά διατεταγμένα σε σχέση με τον επιμήκη άξονα, με στόχο ταχύτερες εσωτερικές αεροδυναμικές ροές. Στόχος είναι η μεγαλύτερη ταχύτητα αυτών που ισοδυναμεί με μεγαλύτερο ασκούμενο αεροδυναμικό φορτίο ιδίως στις υψηλές ταχύτητες – ένα μειονέκτημα του περσινού μονοθεσίου.
Τα πιο ψηλά τοποθετημένα ψυγεία και το μάλλον μεγαλύτερο μεταξόνιο ισοδυναμούν με μεγαλύτερο και ψηλότερα τοποθετημένο βάρος, αλλά τα αεροδυναμικά οφέλη όπως ευελπιστεί ο τεχνικός διευθυντής Ζαν Μονσό θα είναι μεγαλύτερα και θα υπερκαλύψουν αυτούς τους μηχανικούς περιορισμούς. Από τα δυνατά χαρτιά που διαθέτει ο Μονσό είναι ο συμπατριώτης μας Βαγγέλης Αρβανιτάκης που σχεδιάζει το δάπεδο.
Στόχος είναι οι περισσότεροι βαθμοί και η επικράτηση στο μέσον της κατάταξης με οδηγούς του Μπότας και Ζου.
Όλες οι ειδήσεις