Επική νίκη για τον Κάρλος Σάινθ και τη Ferrari στη Σιγκαπούρη με τον Ίβηρα να αποδεικνύει ότι πέρα από μεγάλος οδηγός είναι και ένας πολύ σοφός οδηγός.
του Σπύρου Πέττα
Επική νίκη για τον Κάρλος Σάινθ και τη Ferrari στη Σιγκαπούρη με τον Ίβηρα να αποδεικνύει ότι πέρα από μεγάλος οδηγός είναι και ένας πολύ σοφός οδηγός.
Ήλεγξε τον αγώνα από την pole και διατήρησε το προβάδισμα σε όλους τους γύρους του αγώνα, μην χάνοντας την ψυχραιμία του ποτέ, ακόμη και στις τελικές φάσεις όταν οι δύο Mercedes φορώντας πιο μαλακά λάστιχα, επιδόθηκαν σε μια μανιασμένη ανάκαμψη, απειλώντας βάσιμα τους δύο πρώτους Νόρις και Σάινθ.
Η Ferrari συνολικά ήταν ανώτερη από τη Mercedes, ωστόσο, για κακή της τύχη έγινε ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στον 44ο γύρο, κι αυτό έδωσε τη σοφή δυνατότητα στις δύο Mercedes των Ράσελ και Χάμιλτον να περάσουν στη μέση γόμα, και λέμε σοφή και σε καμία περίπτωση… αυτοκτονική, καθώς σε εκείνο το σημείο δεν είχαν τίποτε να χάσουν.
Ακόμη, για καλή τύχη του επικεφαλής Σάινθ (που παραδέχτηκε ότι στο τέλος τα εμπρόσθια ελαστικά του ήταν… τελειωμένα), ο δεύτερος Νόρις άντεξε στις επιθέσεις του Ράσελ, και ο Άγγλος έσπασε τελικά στην πίεση βγαίνοντας από την πίστα και πέφτοντας εκτός πρώτης δεκάδας, με τον Χάμιλτον να προάγεται τρίτος.
Πιο πίσω από τους Σάινθ, Νόρις και Χάμιλτον, ο Λεκλέρ ολοκλήρωσε τον θρίαμβο της Ferrari με την τέταρτη θέση, αν και δεν είχε συνολικά τον νικητήριο ρυθμό του Σάινθ, και στον πρώτο γύρο πιτ στοπ άργησε να φύγει από το πιτ στοπ επειδή διέρχονταν άλλα μονοθέσια, και έτσι έχασε πολλές θέσεις. Ωστόσο στη συνέχεια προσπέρασε τον Φερστάπεν, και για τη Ferrari συνολικά η νίκη στη Σιγκαπούρη σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα και κατέστη εφικτή με καίριες παρεμβάσεις στις αναρτήσεις και στην απόδοση της ενέργειας του υβριδικού συστήματος.
Πίσω από τον τέταρτο Λεκλέρ τερμάτισε ο Φερστάπεν με πολλά προσπεράσματα, αφού εκκινούσε 11ος έπειτα από καταστροφικές δοκιμές.
Ακολούθησαν ο Γκασλί με Alpine, ο ομόσταβλος του Φερστάπεν, Πέρεζ, ο Πιάστρι με την έτερη McLaren Mercedes, ο Μάγκνουσεν με τη βελτιωμένη Haas και ο Λόσον στον παρθενικό βαθμό της καριέρας του, χάρη στη δέκατη θέση με την Alpha Tauri Honda.