Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο άνετος νικητής του Grand Prix του Κατάρ, ελέγχοντας το προβάδισμα από την pole position και παρά ένα καθυστερημένο τελευταίο πιτ στοπ.
Η Red Bull Rb19 Honda ήταν εκ νέου στα χέρια του Ολλανδού εντυπωσιακή καταφέρνοντας να γράφει κορυφαίους χρόνους ακόμη και με πολύ φθαρμένα ελαστικά δείγμα του πόσο καλή αξιοποίηση ελαστικών έχει προσεγγίσει χάρη στην άριστη συνεργασία του σασί με τις αντιενεργητικές αναρτήσεις. Αυτή ήταν η 14η φετινή νίκη του Φερστάπεν σε 17 αγώνες φέτος και η συνολικά 42η της καριέρας του και ξεπερνάει έτσι στη σχετική λίστα των πολυνικών οδηγών, όχι άλλον από τον περίφημο Αϊρτόν Σένα.
Άλλη είδηση του αγώνα πέρα από την κυριαρχία του Ολλανδού ήταν η σύγκρουση μεταξύ των δύο Mercedes στην πρώτη στροφή του αγώνα, με τον Χάμιλτον να επιχειρεί κάπως υπεραισιόδοξα να προσπεράσει τον Ράσελ από την εξωτερική και να πέφτει πάνω του, καθώς ο νεαρός Άγγλος δεν είχε το οπτικό πεδίο να δει εγκαίρως τον ομόσταβλο του. Συνέπεια της σύγκρουσης ήταν ο μεν Χάμιλτον να εγκαταλείψει, ο δε Ράσελ να πέσει προσωρινά τελευταίος.
Πίσω από τον Φερστάπεν τερμάτισαν οι δύο ραγδαία βελτιωμένες στους τελευταίους αγώνες McLaren Mercedes των Πιάστρι και Νόρις και ακολούθησαν ο Ράσελ, με αλεπάλληλα εντυπωσιακά προσπεράσματα, όπως από την εξωτερική επί του Γκασλί, ο Λεκλέρ, ο Αλόνζο, ο Οκόν, ο Μπότας, ο Πέρεζ και ο Ζου.
3ο πρωτάθλημα σερί για τον Φερστάπεν
Σημειωτέο ότι χάρη στη δεύτερη θέση που κατάκτησε στον αγώνα σπριντ του Σαββάτου 7 Οκτωβρίου (νικητής σε αυτόν ο Πιάστρι στην πρώτη νίκη της καριέρας του), ο Μαξ Φερστάπεν εξασφάλισε τον τρίτο, και μάλιστα συνεχόμενο, παγκόσμιο τίτλο, πέντε αγώνες πριν το τέλος της σεζόν. Τη δεύτερη θέση αυτήν την απέσπασε χάρη σε εξαίσια προσπεράσματα, όπως επί των Ferrari, και τέτοιο άθλο, τρία συνεχόμενα κατακτημένα πρωταθλήματα δηλαδή, έχουν επιτύχει στο παρελθόν μονάχα ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο (την περίοδο 1954-1957), ο Μίκαελ Σουμάχερ (2000-2004), ο Σεμπάστιαν Φέτελ (2010-2013) και ο Λιούις Χάμιλτον (2017-2020).