Τι και αν διέθεταν τον αρχικής σύλληψης του ιδιοφυούς Βολφ Ζίμερμαν ισχυρότερο κινητήρα της Φόρμουλα 1 με 1.140 περίπου άλογα;
Του Σπύρου Πέττα
Οι δύο Φεραρίστι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ επιδόθηκαν σε μια, φτωχής συνολικά εικόνας, έντονη “κοκορομαχία” και δεν είχαν τίποτε ουσιαστικό για τους απόλυτους θριαμβευτές Μαξ Φερστάπεν στην πρώτη θέση και Τσέκο Πέρεζ, αμφότεροι με την πάντοτε κυρίαρχη και πολυνίκη Red Bull Rb19 Honda, στη δεύτερη θέση για τον Μεξικανό.
Η αλήθεια είναι πώς στην αρχή ο poleman Σάινθ έδειχνε να αντέχει την ασφυκτική πίεση του πάντοτε ορμητικού Ολλανδού Φερστάπεν.
Ο Μαξ έκανε αρχικά το λάθος να πλησιάζει πολύ στην τελευταία καμπή, την περίφημη Παραμπόλικα (ή κούρβα Μικέλε Αλμπορέτο όπως καλείται τελευταία), με αποτέλεσμα να χάνει στιγμιαία το εμπρόσθιο μέρος, να αναγκάζεται και υποπίπτει σε σχετική διόρθωση, κι έτσι να χάνει τα απαραίτητα μέτρα ώστε να επιτεθεί αποτελεσματικά στο πρώτο σικέιν (το Goodyear).
Ωστόσο, στον 15ο γύρο ο Φερστάπεν απείλησε ουσιαστικά τον Σάινθ στο πρώτο σικέιν, αυτός μπλόκαρε ανήμπορος τα φρένα του, και στην ακόλουθη παραβολική καμπή (την Κούρβα Γκράντε), ο Ολλανδός του πήρε τα απαραίτητα μέτρα για να πλασαριστεί καλά για το δεύτερο σικέιν, το Ροτζία, κι έτσι να περάσει μπροστά.
Στη συνέχεια ο Ολλανδός δεν είχε κανένα πρόβλημα να επιβάλει τον ρυθμό του και να επιτύχει άνετα τη 13η νίκη του, και 10η συνεχόμενη – που αποτελεί και νέο σχετικό ρεκόρ της κατηγορίας – στους πρώτους 15 αγώνες του 2023.
Πίσω του μάλιστα ακολούθως έγινε ο χαμός: ο Πέρεζ, έπειτα από αρκετές αψιμαχίες, υποσκέλισε τον Λεκλέρ στον 32ο γύρο (αφού προηγουμένως και ατυχώς ο team pricipal της Ferrari, Φρεντερίκ Βασέρ δεν έδωσε εγκαίρως εντολή στον Σάινθ να αφήσει τον έστω και κατά λίγο ταχύτερο Μονεγάσκο μπροστά…), και κατόπιν και στον 44ο γύρο πέρασε παλικαρίσια και τον Σάινθ.
Η συνέχεια ανήκε στην “κοκορομαχία” των Σάινθ και Λεκλέρ με τους δύο οδηγούς να ακουμπούν και να ανταλλάσσουν δύο φορές θέση στον 47ο γύρο. Τελικός νικητής για τη φτωχή και ταπεινή 3η θέση ο Σάινθ, με 4ο τον Λεκλέρ, και αυτούς ακολούθησαν στον τερματισμό οι Ράσελ, Χάμιλτον, Άλμπον, Νόρις, Αλόνζο και Μπότας.
Συνέχεια στην εξωτική Σιγκαπούρη στις 17 Σεπτεμβρίου.