F1

Φόρμουλα 1 Βραζιλία: Μέγιστη επίθεση (Max Attack)!

formoula-1-vrazilia-megisti-epithesi-max-attack-738057

Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull σημείωσε μία από τις καλύτερες νίκες της καριέρας του στη Φόρμουλα 1 στη Βραζιλία

Ο Φερστάπεν εκκίνησε από την 17η θέση και τερμάτισε πρώτος. Αυτή είναι η 62η νίκη του Ολλανδού και η πρώτη του από τις 23 Ιουνίου όταν κέρδισε το Grand Prix Ισπανίας. Είναι η όγδοη νίκη του για τη σεζόν, όπως και για την ομάδα του Red Bull, η οποία έχει συνολικά 121 νίκες, με οκτώ από αυτές να έχουν επιτευχθεί στην πίστα του Interlagos. Στο βάθρο ανέβηκαν και οι δύο οδηγοί της Alpine, με τον Esteban Ocon στη δεύτερη θέση και τον Pierre Gasly στην τρίτη. Τελευταία φορά που δύο Γάλλοι τερμάτισαν στην πρώτη τριάδα ήταν στο Grand Prix Ισπανίας του 1997, όταν ο Olivier Panis (Prost-Mugen Honda) ήταν δεύτερος και ο Jean Alesi (Benetton-Renault) τρίτος. Νικητής τότε ήταν, ένας επίσης γαλλόφωνος οδηγός, ο Jacques Villeneuve (Williams-Renault).

 

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

Η δράση στην πίστα ξεκίνησε από τις 07:30 το πρωί με τις κατατακτήριες δοκιμές οι οποίες είχαν αναβληθεί την προηγούμενη μέρα λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Η βροχή έπαιξε τον ρόλο της, καθώς κανένας οδηγός δεν μπόρεσε να χρησιμοποιήσει στεγνά ελαστικά. Τα βρόχινα ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν στο πρώτο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών, πριν μπουν στο παιχνίδι τα ενδιάμεσα. Υπήρξαν τουλάχιστον πέντε διακοπές λόγω ατυχημάτων, σε μια περίοδο που διήρκεσε σχεδόν μία ώρα και 45 λεπτά, με τη βροχή να μεταβάλλεται σε ένταση αρκετές φορές.

Ο αγώνας προγραμματίστηκε να εκκινήσει νωρίτερα στις 17:30. Εκτός από τη διακοπή του με κόκκινη σημαία περίπου στα μισά, λόγω της έντονης βροχόπτωσης που μείωσε την ορατότητα σε επικίνδυνο βαθμό, εξελίχθηκε, με λίγες μόνο εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Σε 69 γύρους (η απόσταση του αγώνα μειώθηκε κατά δύο γύρους λόγω των δύο ματαιωμένων εκκινήσεων), τα ενδιάμεσα ελαστικά έκαναν το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς. Μόνο πέντε οδηγοί – Pérez, Lawson, Tsunoda, Zhou και Hulkenberg – χρησιμοποίησαν τα βρόχινα ελαστικά όταν η βροχή εντάθηκε, αλλά στη συνέχεια η κόκκινη σημαία διέκοψε τον αγώνα. Στην επανεκκίνηση τα ενδιάμεσα ήταν πιο κατάλληλα για τις συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα. Υπήρξαν 33 αλλαγές ελαστικών, συμπεριλαμβανομένων αυτών της διακοπής με κόκκινη σημαία. Συνολικά χρησιμοποιήθηκαν 51 σετ, πέντε από αυτά ήταν βρόχινα, τα άλλα ενδιάμεσα. Από τους οδηγούς που τερμάτισαν τον αγώνα, μόνο τέσσερις χρησιμοποίησαν δύο σετ ενδιάμεσων, συγκεκριμένα ο Valtteri Bottas και οι τρεις οδηγοί που τερμάτισαν στο βάθρο.

Μετά το Grand Prix της Ίμολα, το Grand Prix του Σάο Πάολο πρόσφερε μια ακόμη ευκαιρία να θυμηθούμε τον Ayrton Senna, στο τριακοστό έτος από τον τραγικό του θάνατο. Η Pirelli συνέβαλε κατασκευάζοντας μια ειδική έκδοση του βραβείου Pole Position, το οποίο απονεμήθηκε στον Lando Norris από την ανιψιά του Ayrton, τη Bianca Senna, διευθύντρια του ομώνυμου ιδρύματος, καθώς και μια ειδική έκδοση του εμβληματικού καπέλου του βάθρου. Αμφότερα φέρουν τα κίτρινα και πράσινα χρώματα της βραζιλιάνικης σημαίας, καθώς και το λογότυπο Senna. Η Bianca είναι η κόρη της αδερφής του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Viviane, η οποία ίδρυσε τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που τα τελευταία τριάντα χρόνια ασχολείται με την υποστήριξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για Βραζιλιάνους μαθητές και εφήβους.

MARIO ISOLA ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MOTORSPORT PIRELLI: «Τι να πω, ήταν μια πραγματικά πολυάσχολη Κυριακή! Είναι αλήθεια ότι έχει ξανασυμβεί να έχουμε την ίδια μέρα κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα, ακόμη και στην περίοδο που η Pirelli είναι ο Παγκόσμιος Προμηθευτής Ελαστικών της Formula 1. Αλλά ποτέ πριν δεν είχε γίνει τόσο νωρίς μέσα στην ημέρα και σε τόσο συμπιεσμένο χρονικό πλαίσιο, με πολλούς από την οικογένεια της Formula 1 να ακούν τα ξυπνητήρια τους να χτυπούν πολύ πριν την αυγή! Πιστεύω ότι πρέπει να επαινέσουμε όλους όσοι υλοποίησαν το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου, παρά το γεγονός ότι ο καιρός περιέπλεξε τα πράγματα από το απόγευμα της Παρασκευής. Υπήρχε ένα εκπληκτικό πλήθος σχεδόν τριακοσίων χιλιάδων θεατών στο Interlagos και είμαι σίγουρος ότι τόσο αυτοί όσο και όλοι όσοι παρακολουθούσαν από την τηλεόραση ή τις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ανταμείφθηκαν με ένα πολύ συναρπαστικό θέαμα, τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όσο και στον αγώνα. Βίωσαν μια ολόκληρη γκάμα συναισθημάτων, κάτι που συμβαίνει συχνά όταν η βροχή έρχεται να μειώσει την πρόσφυση ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύει τις δεξιότητες των οδηγών. Από τεχνικής πλευράς, φεύγουμε από το Interlagos έχοντας συλλέξει πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Στις κατατακτήριες δοκιμές είδαμε τόσο τα βρόχινα όσο και τα ενδιάμεσα ελαστικά σε δράση και ως εκ τούτου μπορέσαμε να επαληθεύσουμε σαφώς τα παράθυρα λειτουργίας τους. Στον αγώνα, υπήρξε ένα σημείο όπου θα μπορούσε να γίνει άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο τύπων ελαστικών σε μια μακρά περίοδο, αλλά στην πραγματικότητα η διακοπή που επιβλήθηκε η ορατότητα χειροτέρεψε, σήμαινε ότι αξιολογήσαμε μόνο μερικούς γύρους. Θα πρέπει επίσης να έχουμε κατά νου ότι η βροχή είχε διακυμάνσεις και σε μια ολοκαίνουργια επιφάνεια πίστας, τα επίπεδα πρόσφυσης στο βρεγμένο ήταν πολύ περιορισμένα, εν μέρει λόγω του λείου οδοστρώματος. Κατά τα άλλα, πιστεύω ότι και τα δύο ελαστικά ανταποκρίθηκαν στο έργο τους».

Όλες οι ειδήσεις

Αμερικανικές Εκλογές 2024: Οι θέσεις των Ντόναλντ Τραμπ και Καμάλα Χάρις για το αυτοκίνητο

Η Maserati Shamal Biturbo επιστρέφει ως restomod με 500 ίππους

Συντήρηση μοτοσυκλέτας: Tips για απαραίτητα εργαλεία και αξεσουάρ

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο