Τα νέα για τους εκατομμύρια τιφόζι γίνονται ολοένα και πιο καλά και είμαστε σε θέση να σας αποκαλύψουμε ότι στη Ferrari F1 πέτυχαν περαιτέρω βελτιώσεις στην αεροδυναμική απόδοση.
του Σπύρου Πέττα
Συγκεκριμένα, το συνολικό ασκούμενο αεροδυναμικό φορτίο στο μονοθέσιο ανέβηκε κατά δύο τοις εκατό, ενώ η αεροδυναμική αντίσταση ή οπισθέλκουσα μειώθηκε κατά ολόκληρα τρία τοις εκατό.
Ως αποτέλεσμα η συνολική αεροδυναμική απόδοση έχει ανέβει πολύ, καθώς αυτή υπενθυμίζουμε συνιστά το κλάσμα με αριθμητή το αεροδυναμικό φορτίο και παρονομαστή την αεροδυναμική αντίσταση ή οπισθέλκουσα.
Αποτέλεσμα αυτών των βελτιώσεων είναι το κέντρο αεροδυναμικής πίεσης να μετατοπστεί προς τα πίσω (συνεπεία αυτού οι τελικές της νέας Ferrari αναμένονται σημαντικά μεγαλύτερες), πράγμα που σημαίνει ότι και το κέντρο βάρους πρέπει να μετατοπιστεί προς τα πίσω, ώστε αυτά τα δύο να συμπίπτουν κατά το δυνατόν.
Από εκεί και πέρα μια διευκρίνηση όσον αφορά την απόδοση του κινητήρα. Ο μεν Βασέρ και πολύ καλά για τη δουλειά του δήλωσε ότι οι συν 30 ίπποι του νέου μονοθεσίου της Ferrari F1 που κυκλοφόρησαν είναι μύθος, αλλά η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση: πέρσι μετά τις εντυπωσιακές εγκαταλείψεις μείωσαν την ισχύ κατά 15 ίππους και με τις βελτιώσεις σε αξιοπιστία βρήκαν επιπλέον άλλους 15 ίππους, εξ’ αυτού και οι 30 συνολικά ίπποι βελτίωσης σε σχέση με πέρσι.