Τελικά όπως αποκαλύφθηκε, η έξοδος του Σαρλ Λεκλέρ στο Ιντερλάγκος στον γύρο προθέρμανσης οφειλόταν σε πρόβλημα στο υδραυλικό κύκλωμα του μονοθεσίου του με συνέπεια στην αρχή να χάσει το τιμόνι του και στη συνέχεια να σβήσει ο κινητήρας και να μπλοκάρουν οι πίσω τροχοί, κάτι που οδήγησε στο ξαφνικό και άδοξο τετ-α-κε και τη μοιραία σύγκρουση με τις μπαριέρες…
του Σπύρου Πέττα
Τελικά όπως αποκαλύφθηκε, η έξοδος του Σαρλ Λεκλέρ στο Ιντερλάγκος στον γύρο προθέρμανσης οφειλόταν σε πρόβλημα στο υδραυλικό κύκλωμα του μονοθεσίου του με συνέπεια στην αρχή να χάσει το τιμόνι του και στη συνέχεια να σβήσει ο κινητήρας και να μπλοκάρουν οι πίσω τροχοί, κάτι που οδήγησε στο ξαφνικό και άδοξο τετ-α-κε και τη μοιραία σύγκρουση με τις μπαριέρες…
Ο Λεκλέρ τα έβαλε μάλιστα με την τύχη του στον ασύρματο λέγοντας ξανά και ξανά “γιατί είμαι τόσο γ… άτυχος”…
Η φετινή του Μονεγάσκου είναι ακόμη μια χρονιά γεμάτη ατυχία. Η Ferrari μπορεί να πήρε 5 poles το 2023, ωστόσο κατέκτησε μια μόλις, έστω επική και συμβολική, νίκη και αυτή στη Σιγκαπούρη από τον ομόσταβλο του Λεκλέρ, τον Κάρλος Σάινθ.
Παρά πάντως τα αλλεπάλληλα πλήγματα ο Λεκλέερ φέρεται ότι έχει ήδη ανανεώσει το συμβόλαιο του με τη Scuderia…