F1

Φόρμουλα 1: Τα προβλήματα της Ferrari SF23

formoula-1-ta-provlimata-tis-ferrari-sf23-662688

Όπως αποκάλυψε από τους πρώτους αγώνες ο Σαρλ Λεκλέρ, η νέα Ferrari SF23 πάει μεν καλύτερα στις ευθείες, αλλά υστερεί από την άλλη πλευρά στις στροφές σε σχέση με την προκάτοχό της, F1-75.

Σπύρος Πέττας

Αυτό με τη σειρά του δείχνει ότι υστερεί σε αεροδυναμικό φορτίο σε σχέση με την F1-75. Ένας από τους λόγους, πέρα από την ελλιπή αεροδυναμική που γίνεται κάτι τέτοιο είναι ότι η ντιρεκτίβα TD39 που ισχύει από πέρσι εμποδίζει τους τεχνικούς της Ferrari να τρέξουν την SF23 όσο χαμηλή θα θέλανε και έτσι έχουν απώλειες φορτίου.

Παράλληλα, το γεγονός ότι αντιμετωπίζει υποστροφή ίσως μαρτυρά ότι η νέα Ferrari F1 υστερεί σε φορτίο περισσότερο στον εμπρόσθιο άξονα.

Όπως και να έχει, η έλλειψη αυτή φορτίου, μεταφράζεται σε αυξημένη φθορά των ελαστικών, περισσότερο μάλιστα των σκληρών γομών, με τις οποίες επέρχεται μεγαλύτερη υπερθέρμανση, επειδή με τις σκληρές γόμες το νέο μονοθέσιο γλιστρά περισσότερο. Η υπερθέρμανση αυτή παρατηρείται ακόμη και στον μοναδικό γύρο των κατατακτηρίων δοκιμών.

Άλλο σχετικό πρόβλημα είναι η οδηγισιμότητα του κινητήρα, το ομαλό κατέβασμα της δύναμης δηλαδή στο οδόστρωμα, το οποίο οι τεχνικοί της Ferrari κοιτάζουν να λύσουν, όπως και το πρόβλημα της αυξημένης φθοράς των ελαστικών, με μια νέα πίσω ανάρτηση που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στους επόμενους αγώνες.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο