Η δεύτερη μέρα των δοκιμών της Φόρμουλα 1 στο Μπαχρέιν ολοκληρώθηκε με την καλύτερη επίδοση της Ferrari του Κάρλος Σάινθ.
Ο συμπαίκτης του Kάρλος Σάινθ, Σάρλ Λεκλέρκ, κατάφερε να χαρίσει στη Ferrari τον έκτο ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Σημαντικές αναβαθμίσεις
Από χθες, το SF-24 φαίνεται να είναι ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο. Απέχει ακόμα πολύ από το Red Bull RB20, αλλά αυτό που μας έδωσε ελπίδα ήταν οι στιγμές στις χθεσινές διαδρομές που φάνηκαν ιδιαίτερα σταθερές και ανταγωνιστικές, με την υποβάθμιση των ελαστικών, στις χθεσινές συνθήκες, να μη φαίνεται πλέον να αποτελεί πρόβλημα. Η πορεία του Σέρχιο Πέρες ήταν ενδιαφέρουσα και σίγουρα επιβεβαίωσε ότι το RB20 θα ξεκινήσει με όλες τις πιθανότητες για αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Φόρμουλα 1, αλλά ταυτόχρονα έδειξε ότι ο ρυθμός των κόκκινων δεν είναι τόσο μακριά, τουλάχιστον όταν συγκρίνουμε τους χρόνους του Πέρες.
Ένα φρεάτιο επηρεάζει το κάτω μέρος του SF-24
Το χθεσινό πρωινό για τους κόκκινους ήταν περίπλοκο, καθώς ένα κάλυμμα φρεατίου που σηκώθηκε από τη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον, κατέστρεψε το πάτωμα του SF-24, το οποίο οδήγησε στη διακοπή των δοκιμών μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα. Μέχρι εκείνο το σημείο, ο Λεκλέρκ είχε συμπληρώσει 36 γύρους. Ο Σαρλ σχολίασε το πρωινό του ως εξής: Οι δύο πρώτες μέρες των δοκιμών πήγαν καλά και και σήμερα ολοκληρώσαμε το πρόγραμμά μας, ακόμα κι αν δεν έχει νόημα να μιλάμε για ανταγωνιστικότητα. Πιστεύω ότι οι πραγματικές αξίες στη πίστα θα φανούν μόνο στα προκριματικά την επόμενη εβδομάδα. Πραγματοποιήσαμε ορισμένες ριζικές αλλαγές στο αυτοκίνητο από χθες έως σήμερα καθώς έχουμε αρχίσει να εργαζόμαστε για λεπτομέρειες. Αύριο θα συνεχίσουμε τη δουλειά και σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο την τελευταία ημέρα των δοκιμών».
Φρέσκα λάστιχα και λίγα καύσιμα για τον Κάρλος
Σήμερα ο Σάινθ πραγματοποίησε εργασίες για το στήσιμο και την αξιολόγηση του αυτοκινήτου στα ελαστικά C3, αλλά τοποθέτησε επίσης τα C4 με τα οποία στη συνέχεια έκανε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας. «Το απόγευμα μας κύλησε ομαλά, επιτρέποντάς μας να δουλεύουμε τόσο με λίγα καύσιμα όσο και με περισσότερο βάρος στο μονοθέσιο, κάτι που μας επέτρεψε να κάνουμε μερικές ενδιαφέρουσες συγκρίσεις», σχολίασε ο Ισπανός στο τέλος της ημέρας.
Προσοχή στη McLaren και τη Mercedes
Η απόδοση της Mercedes παραμένει λίγο περίεργη, καθώς δεν φαίνεται να λάμπει ιδιαίτερως αυτή τη στιγμή. Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να είναι στα καλύτερά του, τουλάχιστον αυτό προκύπτει από το άκουσμα του ίδιου του Λιούις Χάμιλτον να μιλά για αυτό. Αυτό που προκύπτει από αυτή τη δεύτερη μέρα είναι σίγουρα κάτι πολύ παρόμοιο με πέρυσι: εξαιρουμένου του Φερστάπεν , υπάρχει μια φαινομενική ισορροπία μεταξύ Ferrari, Mercedes και McLaren. Το τελευταίο είναι σίγουρα ένα από τα αυτοκίνητα που πρέπει να προσέχουμε, ειδικά στην δοκιμή, καθώς έλειπε εχθές.
Εστιάστε στα ελαστικά
Εχθές και οι πέντε διαθέσιμές επιλογές ελαστικών χρησιμοποιήθηκαν από τους 17 οδηγούς που πήγαν στην πίστα, αλλά, όπως και προχθές, το C3 ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή. Ο Mario Isola, διευθυντής της Pirelli Motorsport, σχολίασε: “Από όσο έχουμε δει μέχρι στιγμής από την ανάλυση των δεδομένων, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκπλήξεις όσον αφορά τα φορτία που ασκούνται στα ελαστικά. Σήμερα το πρωί ο αέρας ενόχλησε λίγο τους οδηγούς, αλλά το απόγευμα το “Η ένταση μειώθηκε, επιτρέποντας σε όλους να δουλέψουν σε πιο σταθερές συνθήκες και με καλύτερη ισορροπία των μονοθεσίων. Πραγματοποιήθηκαν πολλές μεγάλες διαδρομές, αλλά είδαμε επίσης αρκετές ομάδες να αρχίζουν να αναζητούν απόλυτη απόδοση για να δουν ποιο είναι το όριο τα μονοθέσια θα μπορούσαν να είναι».
Το χρονοδιάγραμμα της δεύτερης μέρας δοκιμών του Μπαχρέιν διαμορφώθηκε ως εξής:
- Sainz, Ferrari – 1:29.921 – 84 γύροι
- Perez, Red Bull – 1:30.679 – 129 γύροι
- Hamilton, Mercedes – 1:31.066 – 123 γύροι
- Norris, McLaren – 1:31.256 – 52 γύροι
- Ricciardo, Visa Cash App RB – 1:31.361 – 88 γύροι
- Leclerc, Ferrari – 1:31.750 – C3 – 54 γύροι
- Stroll, Aston Martin – 1:32.029 – 96 γύροι
- Ocon, Alpine – 1:32.061 – 78 γύροι
- Bottas, F1 Stake – 1:32.227 – 97 γύροι
- Piastri, McLaren – 1:32.328 – 35 γύροι
- Sargeant, Williams – 1:32.578 – 117 γύροι
- Alonso, Aston Martin – 1:33.053 – 31 γύροι
- Zhou, F1 Stake – 1:33.715 – 38 γύροι
- Gasly, Alpine – 1:33.804 – 33 γύροι
- Magnussen, Haas – 1:36.611 – 93 γύροι
- Hulkenberg, Haas – 1:37.509 – 31 γύροι
- Tsunoda, Visa Cash App RB – 1:38.074 – 40 γύροι
Όλες οι ειδήσεις
Αποστολή στην Πορτογαλία: Πρώτες εντυπώσεις από τη νέα BMW iX2
Έρευνα Autotypos.gr: 10% πιο ακριβή η βενζίνη με τις ίδιες διεθνείς τιμές πετρελαίου!