F1

Φόρμουλα 1: Πρώτος ο Μαξ Φερστάπεν και στην Κίνα

formoula-1-protos-o-max-ferstapen-kai-stin-kina-711412

Την δεύτερη διαδοχική νίκη του και τέταρτη στους πέντε φετινούς αγώνες της Φόρμουλα 1 πανηγύρισε σήμερα (21/4) ο Μαξ Φερστάπεν στο κινεζικό γκραν πρι, το οποίο διεξήχθη στη Σανγκάη, για πρώτη φορά μετά το 2019.

Ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull εκκίνησε από την “pole position” και, παρά τις δύο επανεκκινήσεις του αγώνα από ισάριθμα αυτοκίνητα ασφαλείας, έφτασε χωρίς… προβλήματα στην τελική επικράτηση. Δεύτερος τερμάτισε ο Βρετανός Λάντο Νόρις με McLaren, ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Μεξικανός Σέρχιο Πέρες με τη δεύτερη Red Bull και ακολούθησαν οι Ferrari των Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ.

Ο Μαξ Φερστάπεν διατήρησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση, αλλά ο Φερνάντο Αλόνσο από την εξωτερική στην πρώτη στροφή κατάφερε να περάσει τον Πέρες και να βρεθεί στη δεύτερη θέση. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής άρχισε άμεσα να «ανοίγει» το προβάδισμά του σε σχέση με τους υπόλοιπους, την ώρα που ο Πέρες κατάφερε να προσπεράσει τον Αλόνσο στον 5ο γύρο και να επιστρέψει στη δεύτερη θέση. Από την πλευρά του, ο Νόρις πλησίασε τον Αλόνσο και, εκμεταλλευόμενος και το γεγονός ότι ο Ισπανός «πίεσε» τα ελαστικά του στους πρώτους γύρους, κατάφερε στον 7ο γύρο να περάσει αυτός στην τρίτη θέση, με τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή να μπαίνει στα πιτ για να αλλάξει λάστιχα στον 12ο γύρο.

Στον 14ο γύρο μπήκαν για αλλαγή ελαστικών Φερστάπεν και Πέρες, καθώς είχαν διαφορά περίπου 10 δευτερολέπτων μεταξύ τους, και «φόρεσαν» τη σκληρή γόμα. Τότε ο Νόρις «κληρονόμησε» την πρώτη θέση, ενώ ο Ολλανδός βγήκε στην τέταρτη θέση και ο Μεξικανός στην έκτη. Στον 19ο γύρο ο Φερστάπεν προσπέρασε τον Νόρις και επέστρεψε στην πρώτη θέση, ενώ τρίτος ήταν ο Λεκλέρκ, με τους τελευταίους δύο να δείχνουν ότι βρίσκονται σε στρατηγική ενός πιτ στοπ. Λίγο αργότερα, όμως, η μονάδα ισχύος του Βάλτερι Μπότας «παρέδωσε πνεύμα» στη στροφή 11 και οι Λεκλέρκ και Νόρις μπήκαν στα πιτ υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας για αλλαγή ελαστικών. Επειδή, όμως, οι άνθρωποι της πίστας δυσκολεύονταν να απομακρύνουν τη Sauber του Φινλανδού, βγήκε κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, το οποίο «μηδένισε» τις διαφορές ανάμεσα στα μονοθέσια. Τότε Φερστάπεν και Πέρες μπήκαν εκ νέου για αλλαγή ελαστικών και «φόρεσαν» το άλλο σετ «φρέσκιας» σκληρής γόμας που είχαν στη διάθεσή τους, με τον Ολλανδό να είναι πρώτος και τον Μεξικανό τέταρτος, πίσω από Νόρις και Λεκλέρκ.

Με την επανεκκίνηση του αγώνα ο Κέβιν Μάγκνουσεν χτύπησε την RB του Γιούκι Τσουνόντα, με αποτέλεσμα ο Ιάπωνας να εγκαταλείψει και το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγει ξανά στην πίστα. Παράλληλα, ο Λανς Στρολ χτύπησε το πίσω μέρος της RB του Ντάνιελ Ρικιάρντο, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να «σηκωθεί» στον αέρα και τον Αυστραλό να αναφέρει ζημιά στο πάτωμα. Γι’ αυτά τα συμβάντα οι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή δέκα δευτερολέπτων στους Μάγκνουσεν και Στρολ, ενώ ο Ρικιάρντο πήρε εντολή να επιστρέψει στα πιτ για να εγκαταλείψει.

Ο Λεκλέρκ έπαιξε γι’ αρκετούς γύρους καλή… άμυνα στον Πέρες, κρατώντας πίσω του τον Μεξικανό, αλλά ο «Τσέκο» προσπέρασε τον Μονεγάσκο στον 39ο γύρο και ανέβηκε τρίτος, την ώρα που ο Νόρις βρίσκονταν περίπου 5,5 δευτερόλεπτα μπροστά του. Ο Πέρες άρχισε την… καταδίωξη του Βρετανού, προκειμένου να… αποκαταστήσει το «1-2» της Red Bull, χωρίς, ωστόσο, τελικά να τα καταφέρει. Ο Αλόνσο πήρε τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα.

Άξιο αναφοράς το γεγονός ότι ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον, βαθμολογήθηκε, καθώς κατετάγη ένατος, μολονότι είχε εκκινήσει από την 18η θέση.

Επόμενος αγώνας της Φόρμουλα 1 είναι το γκραν πρι του Μαϊάμι, το οποίο είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί την Κυριακή του Πάσχα, 5 Μαΐου.

Η βαθμολογούμενη δεκάδα του κινεζικού γκραν πρι και οι κατατάξεις σε οδηγούς και κατασκευαστές έχουν ως εξής:

1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 1 ώρα 40:52.554

2. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) + 13.773

3. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) + 19.160

4. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) + 23.623

5. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) + 33.983

6. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Mercedes) + 38.724

7. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Aston Martin) + 43.414

8. Όσκαρ Πιάστρι (Αυστραλία/McLaren) + 56.198

9. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) + 57.986

10. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Haas) + 1:00.476

Βαθμολογία οδηγών

1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 110 βαθμοί

2. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) 85 βαθμοί

3. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 76 βαθμοί

4. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) 69 βαθμοί

5. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) 58 βαθμοί

6. Όσκαρ Πιάστρι (Αυστραλία/McLaren) 38 βαθμοί

7. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Mercedes) 33 βαθμοί

8. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Aston Martin) 31 βαθμοί

9. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) 19 βαθμοί

10. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) 9 βαθμοί

11. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/RB) 7 βαθμοί

12. Όλιβερ Μπέρμαν (Μ. Βρετανία/Ferrari) 6 βαθμοί

13. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Haas) 4 βαθμοί

14. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/Haas) 1 βαθμοί

15. Αλεξάντερ Άλμπον (Ταϊλάνδη/Williams) 0 βαθμοί

16. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) 0 βαθμοί

17. Γκουανγιού Ζου (Κίνα/Sauber) 0 βαθμοί

18. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/RB) 0 βαθμοί

19. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/Alpine) 0 βαθμοί

20. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Sauber) 0 βαθμοί

21. Λόγκαν Σάρτζεντ (ΗΠΑ/Williams) 0 βαθμοί

Βαθμολογία κατασκευαστών

1. Red Bull-Honda RBPT 195 βαθμοί

2. Ferrari 151 βαθμοί

3. McLaren-Mercedes 96 βαθμοί

4. Mercedes 52 βαθμοί

5. Aston Martin-Mercedes 40 βαθμοί

6. RB-Honda RBPT 7 βαθμοί

7. Haas-Ferrari 5 βαθμοί

8. Williams-Mercedes 0 βαθμοί

9. Alpine-Renault 0 βαθμοί

10. Sauber-Ferrari 0 βαθμοί

Όλες οι ειδήσεις

Mercedes CLA 250e: Ανανεωμένη και ακόμη πιο αποδοτική [βίντεο]

Δοκιμή Suzuki GSX-S1000 GT: Ταξίδι, άνεση και οικονομία made in Japan!

Υπέροχοι δρόμοι στην Ελλάδα. Just drive.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο