Η ομάδα Φόρμουλα 1 της McLaren πανηγύρισε το πρώτο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών μετά από 26 χρόνια και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τα ταλαντούχα… «τσικό»
Πέντε σεζόν πέρασαν απ’ όταν η McLaren F1 πραγματοποίησε μια αλλαγή κατεύθυνσης, επιλέγοντας να στηρίξει τις ελπίδες της στα «ελπιδοφόρα νιάτα». Ο λόγος για τους, Λάντο Νόρις και τον Κάρλος Σάινθ, οι οποίοι φόρεσαν τα χρώματα της McLaren το 2019, καταφέρνοντας να ανεβάσουν την ομάδα στην 4η θέση της κατάταξης κατασκευαστών πίσω από, Mercedes, Ferrari και Red Bull.
Όλα έδειχναν πως το μέλλον κρύβει μεγαλύτερες επιτυχίες, ωστόσο, η καραντίνα του 2020 ήρθε να ρίξει ένα ηχηρό «χαστούκι» στη βρετανική ομάδα.
Τελικά, η ομάδα Φόρμουλα 1 της McLaren κατάφερε να επιζήσει, ο Κάρλος Σαίνθ τελικά πήγε στη Ferrari, με τη θέση του να πηγαίνει στον Ντάνειλ Ρικιάρντο, έναν οδηγό που οι άνθρωποι της βρετανικής ομάδας πίστεψαν πως θα είναι το ιδανικό role model για τον ταλαντούχο νεαρό Νόρις. Αυτό δεν έμελλε να γίνει πραγματικότητα, αφού ο Αυστραλός οδηγός έμεινε στην 8η θέση της κατάταξης, με τον Λάντο Νόρις να τελειώνει τη χρονιά στην 6η θέση.
Κάτι αντίστοιχο έγινε και την επόμενη σεζόν, με τους, Ρικιάρντο και Νόρις να τερματίζουν στην 7η και 11η θέση της κατάταξης οδηγών.
Η επόμενη μεγάλη κίνηση άκουγε στο όνομα Όσκαρ Πιάστρι, με τον νεαρό Αυστραλό να αντικαθιστά τον συμπατριώτη του για την ερχόμενη σεζόν Φόρμουλα 1 του 2023. Το τέλος της σεζόν βρήκε τους 2 «νεανίες» στην 6η και την 9η θέση, ενώ η McLaren βρέθηκε για άλλη μια φορά στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Τα καλύτερα όμως θα ερχόντουσαν την επόμενη χρονιά…
Φτάσαμε στο 2024, μια χρονιά που στη McLaren δε θα ξεχάσουν ποτέ. Η βρετανική ομάδα κατάφερε να κατακτήσει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών για πρώτη φορά μετά το 1998 με τους, Μίκα Χάκινεν και Ντέιβιντ Κούλθαρντ πίσω από το τιμόνι. Η τεράστια φετινή επιτυχία της ομάδας ήταν σίγουρα μια δυνατή «ένεση» αυτοπεποίθησης και ελπίδας για το μέλλον, με τα 2 νεαρά «πουλέν» να βελτιώνονται μέρα με τη μέρα. Αυτή ήταν και η επιβράβευση για τον Zak Brown, τον άνθρωπο που ανέλαβε ως CEO της ομάδας το 2016 και αυτόν που ευθύνεται για την εν λόγω αλλαγή κατεύθυνσης και την πίστη του στα… νιάτα.
Fun fact: Όταν η McLaren κατέκτησε για τελευταία φορά τον τίτλο Κατασκευαστών, ο Λάντο Νόρις φόραγε ακόμα πάνες. Ο Όσκαρ Πιάστρι απ’ την άλλη, ήταν… αγέννητος!
Πηγή: theDrive.com
Όλες οι ειδήσεις
Φόρμουλα 1: Η McLaren ξανά πρωταθλήτρια μετά από 26 χρόνια
Σε αγώνες αντοχής θα «τρέχει» ο Κέβιν Μάγκνουσεν το 2025
Φόρμουλα 1: Το 2026 ο «τελευταίος χορός» στην πίστα του Zandvoort