F1

Φόρμουλα Ένα: Καυτή Επικαιρότητα

formoula-ena-kafti-epikairotita-651027

Καυτή επικαιρότητα στην Φόρμουλα 1 με την πολυαναμενόμενη παραίτηση του άλλοτε team principal της Ferrari F1, Ματία Μπινότο, το “όργιο” της διαδοχής του και τις συναρπαστικές πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει για τα μονοθέσια της νέας χρονιάς

του Σπύρου Πέττα

Ήταν γνωστό εδώ και καιρό ότι ο Ματία Μπινότο δεν έχαιρε πλέον της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης του προέδρου της Ferrari, Τζον Έλκαν.

Έδωσε την παραίτησή του και τα “σοβαρά” ονόματα που ακούγονται και παίζουν για τη διαδοχή του είναι αυτά των Βασέρ (Alfa Romeo), Τζακομπάτσι (νυν επιτυχημένο στέλεχος της Ferrari για το οποίο ο Έλκαν τρέφει μεγάλη εκτίμηση) και ενδεχομένως και Χέμπερι (πρώην Pirelli) και Μπέργκερ.

Ο Ζαν Τοντ είπε όχι ενώ ο Ρος Μπρόουν θα προτιμήσει την απόσυρση και την άνεση του καναπέ του σπιτιού του. Άλλα ονόματα όπως αυτά των Σεϊντλ, Τοστ και Κάλτενμπορν, κανείς δεν μπορεί να τα πάρει στα σοβαρά.

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΒΟΜΒΑ

Παρότι στη Ferrari επικρατεί χάος όσον αφορά τα πολιτικά ζητήματα, το νέο της μονοθέσιο αναμένεται “Βόμβα”, τόσο όσον αφορά την ισχύ του κινητήρα, όσο και την επιτυχημένη αεροδυναμική.

Τα προβλήματα υπερθέρμανσης στον προθάλαμο καύσης του μηχανικού συνόλου ξεπεράστηκαν και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί η πλήρης ισχύς του Superfast κινητήρα, που ξεπερνά πλέον τους 1.110 ίππους του 2022.

Τα πλαϊνά του μονοθεσίου θα είναι σκαμμένα όπως αυτά εκείνου του 2022, ενώ το δάπεδο χαμηλής οπισθέλκουσας θα φέρει επιρροές από τη Red Bull.

Ο πολύπειρος αρχιτεχνικός Τζοκ Κλίαρ (άλλοτε επικεφαλής τεχνικός του Ζακ Βιλνέβ στη Williams) τόνισε ότι τα προβλήματα με την αυξημένη φθορά των ελαστικών που έπληξαν τη Rossa, μετά την επιβολή της περιοριστικής ντιρεκτίβας TD39, στο Σπα το 2022, έχουν πλέον ξεπεραστεί…

ΜΕΓΑΛΑ ΠΛΑΪΝΑ ΑΠΟ ΤΗ MERCEDES;

Αυτό καταδεικνύει η φιλοσοφία του δαπέδου που παρουσίασε η ασημένια αρμάδα στο Ώστιν το 2022, αλλά ποτέ μη λες ποτέ. Κατά τα άλλα στη Mercedes F1, δήλωσαν ότι υιοθετούν το δόγμα “αεροδυναμική αντί για δίαιτα”, αν και το παράδειγμα της Red Bull Racing του 2022, ίσως συνιστά ότι επίκειται να κάνουν ένα ακόμη λάθος μετά τα “zero sidepods” της περασμένης χρονιάς.

Αποτελεί νόμο ότι τα βοηθήματα Venturi, απαιτούν μεγάλα πλαϊνά, και αυτόν τον νόμο στη Mercedes F1 τον παρέβησαν το 2022…

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ

Μεγάλα πράγματα περιμένουμε στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 για το 2023 από τους διεκδικητές McLaren, Alpine και Aston Martin, καθώς οι κανονισμοί παραμένουν εν πολλοίς σταθεροί και τους παρέχεται έτσι το περιθώριο να πλησιάσουν τους κορυφαίους.

Στην Aston Martin ήδη έχουν εντυπωσιαστεί από το μοναδικό ταλέντο του Αλόνζο, ενώ στη McLaren, προς το παρόν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα υπερθέρμανσης των μηχανικών μερών.

ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΗΣ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΤΟ 2023

Red Bull Honda – Verstappen, Perez

Ferrari Scuderia – Leclerc, Sainz

Mercedes – Russell, Hamilton

Alpine – Ocon, Gasly

McLaren Mercedes – Norris, Piastri

Alfa Romeo Bottas, ?

Aston Martin Alonso, Stroll

Alpha Tauri Honda – De Vries, Tsunoda

Haas Ferrari – Magnussen, Hulkenberg

Williams Mercedes – Sargeant, Albon

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο