Για σήμερα είναι προγραμματισμένη η συνάντηση ομάδας και μετόχων της Red Bull, με το πιο «καυτό» θέμα να είναι αυτό του Πέρες
Η φετινή σεζόν της Φόρμουλα 1 έφτασε στο τέλος της χθες (8/12) και οι ομάδες ήδη αρχίζουν να κοιτούν την επόμενη μέρα. Η γεύση που άφησε η χρονιά στη Red Bull ήταν γλυκόπικρη, αφού ενώ ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να κερδίσει το Πρωτάθλημα Οδηγών, η κακή απόδοση του Πέρες ουσιαστικά έθεσε την ομάδα εκτός διεκδίκησης του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, ο οποίος τελικά κατέληξε στη McLaren.
Ο Πέρες αναμένεται να «πληρώσει» για την εν λόγω αποτυχία, με την κρίσιμη συνάντηση σχετικά με το μέλλον του μεξικανού στη Red Bull να έχει προγραμματιστεί για σήμερα (9/12).
Ωστόσο, τα ονόματα των οδηγών με τους οποίους θα πορευτούν οι, Red Bull και RB την ερχόμενη σεζόν ίσως αργήσουν μερικές μέρες να δημοσιευτούν. Αυτό αφού τα δοκιμαστικά του Yuki Tsunoda στο Άμπου Ντάμπι θα πραγματοποιηθούν αύριο, με τον Ιάπωνα οδηγό της RB να οδηγεί για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο της Red Bull και να έχει μια τεράστια ευκαιρία να κερδίσει μια θέση στη μεγάλη ομάδα.
«Όλα τα δεδομένα θα συζητηθούν και πιστεύω πως θα παρθεί μια απόφαση. Πότε θα ανακοινωθεί αυτή; Δεν νομίζω πως θα είναι την Δευτέρα. Και φυσικά θα περιμένουμε μέχρι τα αποτελέσματα (των δοκιμαστικών) πριν ανακοινώσουμε την απόφαση», είπε ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko.
Παράλληλα, ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, εξήγησε το πως ήταν σημαντικό για την ομάδα να τελειώσει πρώτα η σεζόν προτού αποφασιστούν οι επόμενες κινήσεις, για να βρεθεί μια λύση που εξυπηρετεί και τις 2 πλευρές. «Φυσικά οι συζήτηση για γίνει μεταξύ του Τσέκο (Πέρες) και της ομάδας. Τώρα που τελείωσε η σεζόν θα κάτσουμε κάτω και θα δούμε τι έγινε, προφανώς τι πήγε στραβά και να αποφασίσουμε για το πως πρέπει να προχωρήσουμε».
Μετά από μια πραγματικά καταστροφική σεζόν, ο Σέρχιο Πέρες βρέθηκε στην 8η θέση με 152 βαθμούς, δηλαδή σχεδόν 3 φορές λιγότερους από τους 437 του Φερστάπεν. Η ομάδα της Red Bull έμεινε στην 3η θέση στη Πρωτάθλημα Κατασκευαστών πίσω από Ferrari (652) και McLaren (666), με την τελευταία να επιστρέφει στη κορυφή μετά από 26 ολόκληρα χρόνια.
Πηγή: Motorsport.com
Όλες οι ειδήσεις
Η Mercedes-AMG PureSpeed μπαίνει στην παραγωγή
Φόρμουλα 1: Η McLaren ξανά πρωταθλήτρια μετά από 26 χρόνια
Αυτή η σήραγγα κοστίζει 15+ τρις, συνδέει δύο ηπείρους και… είναι αδύνατο να κατασκευαστεί