Φαρμάκι έσταξαν οι οδηγοί της Φόρμουλα 1 στην ομαδική τους συζήτηση στο WhatsApp, σχολιάζοντας τις αλλαγές που έγιναν στην πίστα της Monza.
Η θρυλική πίστα της Monza ανανεώθηκε, με νέα άσφαλτο, πιο χαμηλά kerbs και ένα νέο chicane στo Variante della Roggia. Φυσικά, οι αλλαγές αυτές δεν έμειναν ασχολίαστες από τους οδηγούς της Φόρμουλα 1, οι οποίοι έσταξαν… φαρμάκι. Οι οδηγοί συμφώνησαν πως τα νέα kerbs αποτελούν ένα «πισωγύρισμα», αφού τα παλαιότερα είχαν εξελιχθεί σε σημαντικό κομμάτι της ταυτότητας της θρυλικής ιταλικής πίστας.
Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους οδηγούς ήταν πως οι Ιταλοί δεν ζήτησαν ποτέ να μάθουν την γνώμη της Ένωσης Οδηγών Γκραν Πρι (GDPA) προτού προβούν σε αλλαγές στην πίστα, ώστε οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 να μπορέσουν να δώσουν το δικό τους input.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Οδηγών, Alex Wurz, μίλησε στο Motorsport.com και επιβεβαίωσε ότι οι η ομαδική συζήτηση των οδηγών στο WhatsApp πήρε… φωτιά από την Πέμπτη, συμφωνώντας μεταξύ τους πως η Monza έχασε κάποια από την αίγλη της. «Ναι, συζητήσαμε σχετικά με τις αλλαγές σήμερα στην ομαδική συνομιλία μας. Και ενώ δεν έχω δοκιμάσει ο ίδιος τα καινούργια kerbs στη Monza, όμως τα παλιά, σε στροφές όπως η Ascari, ήταν μια πραγματική πρόκληση για τους οδηγούς».
Ο Wurz συνέχισε λέγοντας πως «Ως σχεδιαστής πιστών δεν θα δεχόμουν να αλλάξω αυτά τα kerbs ούτε επί πληρωμή. Δεν μου φαίνονταν επικίνδυνα και ήταν αναπόσπαστο μέρος του χαρακτήρα της πίστας. Εντάξει, (τα καινούργια) είναι τα ίδια για όλους, αλλά (η Monza) δεν είναι η πρώτη πίστα που έχασε τον χαρακτήρα πηγαίνοντας σε τυπικά kerbs. Το ίδιο συνέβη στη Βραζιλία, η οποία έκανε τα δικά της “κόλπα” με τα kerbs».
Τα νέα kerbs της Monza σχολίασε και ο οδηγός της Mercedes, Τζορτζ Ράσελ, λέγοντας πως «Τα kerbs στην (στροφή) Ascari ήταν ένα μοναδικό χαρακτηριστικό για τη Monza», εξηγώντας και πως τα νέα, πιο χαμηλά, kerbs επιτρέπουν στους οδηγούς να «κόβουν» τη στροφή, η οποία πια έχει πια σαφέστατα μικρότερο δείκτη δυσκολίας.
Ο Ράσελ χαρακτήρισε επίσης ως «κρίμα για όλους» το γεγονός πως κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να ακούσει και τη γνώμη των οδηγών πριν γίνουν αλλαγές στην πίστα. «Είναι κάτι που έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν, πως όταν γίνονται αλλαγές σε μια πίστα, οι οδηγοί συχνά το μαθαίνουν τελευταίοι».
Πηγή: Motorsport.com
Όλες οι ειδήσεις
Ατύχημα στη νέα Monza: Safety car τσακίστηκε στην Parabolica
Φόρμουλα 1: Αυτήν την Κυριακή ο πρώτος αγώνας στη νέα Monza!
Aποκάλυψη – βόμβα από Hyundai: Στην παραγωγή επισήμως το N Vision 74 concept!