Η Mercedes ανακοίνωσε ότι ο Βάλτερι Μπότας θα επιστρέψει στην ομάδα ως αναπληρωματικός οδηγός για τη σεζόν του 2025 στη Φόρμουλα 1
Ο Φινλανδός έμεινε ελεύθερος από τη Sauber μετά το πρόσφατο GP του Άμπου Ντάμπι, με το οποίο «έπεσε η αυλαία» του 2024. Ο Μπότας ήταν οδηγός αγώνων στη γερμανική ομάδα για πέντε χρόνια πλάι στον Λιούις Χάμιλτον (2017-21) και πανηγύρισε και τις δέκα νίκες της καριέρας του με τα «ασημένια βέλη», καθώς και τις 20 pole position του στη Φόρμουλα 1. Στη συνέχεια εντάχθηκε στο δυναμικό της Sauber, η οποία τότε ήταν γνωστή ως Alfa Romeo, ενόψει της σεζόν του 2022, καθώς η Mercedes επέλεξε να προωθήσει τον Βρετανό Τζορτζ Ράσελ στη θέση του. Στην διάρκεια της παρουσίας του στην ελβετική ομάδα ο 35χρονος οδηγός βίωσε… ανάμεικτα συναισθήματα, καθώς κατετάγη δέκατος στους οδηγούς το 2022 με 49 βαθμούς, ενώ δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί το 2024.
Όταν η Sauber επέλεξε να μην ανανεώσει τον Μπότας για το 2025 (σ.σ. το δίδυμο των «πιλότων»της για το 2025 συνθέτουν ο Γερμανός Νίκο Χούλκενμπεργκ και ο Βραζιλιάνος «ρούκι», Γκάμπριελ Μπορτολέτο), ο Φινλανδός άρχισε συζητήσεις με τη Mercedes για τη θέση του αναπληρωματικού, σε μια προσπάθεια να μείνει κοντά στη Φόρμουλα 1, επιδιώκοντας να επιστρέψει σε θέση οδηγού αγώνων το 2026.
Βάσει των καθηκόντων του ως αναπληρωματικός, ο Μπότας θα δίνει το «παρών» στα περισσότερα Γκραν Πρι, αν όχι σε όλα, και θα υποστηρίζει τους οδηγούς αγώνων της Mercedes, ήτοι τον Ράσελ και τον Ιταλό «ρούκι», Κίμι Αντονέλι.
This is what’s next! 👊 @ValtteriBottas will return to the Team as our Reserve Driver in 2025
Click the link for more info 👇
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) December 19, 2024
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Όλες οι ειδήσεις
Η Lancia ανακατεύει το αλφάβητο: Ypsilon, Gamma και σειρά έχει το… Delta!
Ferrari World Abu Dhabi: Πήγαμε στο μοναδικό πάρκο της Ferrari!
Δοκιμάζουμε το MG ZS MAX Hybrid+: Άκρως οικογενειακό και… υβριδικό!