F1

Φόρμουλα 1 – Αυστρία: Ο Russell ήταν εκεί να μαζέψει τα κομμάτια!

formoula-1-afstria-o-russell-itan-ekei-na-mazepsei-ta-kommatia-721086

Το Grand Prix Φόρμουλα 1 της Αυστρίας είχε μια απρόσμενη κατάληξη, με τον Τζορτζ Ράσελ να περνάει πρώτος τη γραμμή του τερματισμού.

Αυτό μετά από μια παρατεταμένη μάχη μεταξύ του Μαξ Φερστάπεν και του Λάντο Νόρις, η οποία οδήγησε και τους δύο οδηγούς στα πιτ για αλλαγή ελαστικών λόγω σύγκρουσης. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull κατάφερε να συνεχίσει και να τερματίσει πέμπτος, αλλά ο Άγγλος της McLaren αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Έτσι, ο Russell έδωσε τέλος σ’ ένα σερί χωρίς νίκες για τον ίδιο και τη Mercedes που κρατούσε εδώ και 34 Grand Prix ή 595 ημέρες αν προτιμάτε, από τη Βραζιλία του 2022. Αυτή είναι η δεύτερη νίκη του Russell στη Φόρμουλα 1, ενώ για τη Mercedes είναι η 126η. Στο βάθρο τον συνόδευσαν οι Όσκαρ Πιάστρι (McLaren) και Κάρλος Σάινθ (Ferrari).

Φόρμουλα 1 Αυστρία

Τα ελαστικά στην πίστα

Όπως αναμενόταν, η πιο αποτελεσματική στρατηγική ήταν δύο αυτή των δυο αλλαγών: όσοι έκαναν τρία ή περισσότερα – Verstappen, Leclerc, Alonso και Sargeant – το έκαναν λόγω απρόβλεπτων περιστατικών, όχι από επιλογή. Όλοι οι οδηγοί παρατάχθηκαν στη γραμμή εκκίνησης με μεσαία ελαστικά (Medium), ενώ ο Zhou, που ξεκίνησε από τα πιτ, επέλεξε τα σκληρά (Hard). Οι γόμες C4 και C3 ήταν οι αναμφισβήτητοι πρωταγωνιστές αυτού του αγώνα, με τα C5 να κάνουν την εμφάνισή τους μόνο στο τέλος. Τα χρησιμοποίησαν ο Verstappen για τους τελευταίους επτά γύρους μετά τον αναγκαστικό του pit stop και ο Alonso, ο οποίος επιδίωξε τον ταχύτερο γύρο αγώνα και πράγματι τον πέτυχε. Ο Daniel Ricciardo διένυσε τη μεγαλύτερη απόσταση μ’ ένα σετ ελαστικών σκληρής γόμας στο τελευταίο μέρος (34 γύρους). Αντίστοιχα τη μεγαλύτερη απόσταση με τη μέση γόμα διένυσε ο Pierre Gasly που έκανε 29 επίσης στο τελευταίο μέρος αγώνα.

ΜARIO ISOLA ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MOTORSPORT PIRELLI: «Όταν το περιμένεις λιγότερο, πετάγονται οι σπίθες! Τα δύο πρώτα μέρη του αγώνα ήταν προβλέψιμα. Χρειάστηκε μόνο ένα μικρό πρόβλημα στο δεύτερο πιτ στοπ του Verstappen για να φέρει αντίπαλους στην πίστα, τους δύο κορυφαίους οδηγούς αυτού του Σαββατοκύριακου, πυροδοτώντας έτσι μια συναρπαστική μάχη στα όρια. Αυτό οδήγησε σε έναν πολύ συναρπαστικό φινάλε, προς όφελος του George Russell, ο οποίος μπόρεσε να εξασφαλίσει τη δεύτερη νίκη του σε Grand Prix της Φόρμουλα 1: συγχαρητήρια σε αυτόν και στη Mercedes! Συνολικά, υπήρχαν αρκετοί προσπεράσματα σε αυτόν τον αγώνα, μερικά από τα οποία ήταν πολύ θεαματικά.

Από την πλευρά μας δεν υπήρχαν εκπλήξεις. Τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν ακριβώς όπως αναμενόταν, τόσο σε σχέση με τις προσομοιώσεις που πραγματοποιήθηκαν πριν την άφιξη στην Αυστρία όσο και με βάση την ανάλυση των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν την Παρασκευή και το Σάββατο. Οι προβλέψεις στρατηγικής επαληθεύτηκαν επίσης αρκετά. Η μέση και η σκληρή γόμα ήταν οι κύριες επιλογές για τον αγώνα. Η μέση γόμα πιθανότατα είχε λίγο καλύτερη απόδοση, ειδικά στα πιο ανταγωνιστικά μονοθέσια. Παρόλο που είχαν διαθέσιμα δύο σετ σκληρής γόμας, στη Red Bull, αμφότεροι οι οδηγοί της επέλεξαν τη μέση γόμα C4 για το τρίτο μέρος, επειδή είχε καλύτερη απόδοση. Επίσης ήθελαν να ανταγωνίζονται με τα ίδια μέσα τους διώκτες τους στην πίστα. Από την άλλη, η σκληρή γόμα C3 λειτούργησε καλά χωρίς πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης για όσους επέλεξαν να τρέξουν ένα πολύ σύντομο πρώτο μέρος με τη μέση γόμα πριν εκμεταλλευτούν τη μεγαλύτερη σταθερότητα των ελαστικών με το λευκό χρώμα, μπαίνοντας έτσι στους βαθμούς, όπως έκαναν το ζευγάρι της Haas, Hulkenberg και Magnussen, καθώς και ο Ricciardo (Racing Bulls)».

Όλες οι ειδήσεις

Αγόρασε η σύζυγος του Zelensky, Olena, Bugatti Tourbillon έναντι 4,5 εκατομμυρίων;

Δοκιμή MG ZS 1.0 MT 111PS: Τουρμπίζει το Value for Money

Πρώτες εντυπώσεις από την ηλεκτρική Lotus Emeya: Κινέζος Sir

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο