Το 2023 έκλεισε θετικά για τη Scuderia Ferrari, και ουσιαστικά επιβραβεύθηκε μερικώς το τεχνικό δόγμα Βασέρ, σύμφωνα με το οποίο οι όποιες βελτιώσεις που αποσκοπούσαν στο 2024 έπρεπε να κατέβουν στην πίστα στο 2023, με το διπλό όφελος ότι θα διαπιστωνόταν αν υπήρχαν προβλήματα με το correlation, ενώ και τα αποτελέσματα θα ήταν καλύτερα, αν αυτές ήταν επιτυχημένες, όπως και ήταν.
του Σπύρου Πέττα
Το μονοθέσιο του 2024 θα είναι αρκετά διαφορετικό από αυτό του 2023 και θα είναι ένα μείγμα από τις καινοτομίες της ίδιας της Ferrari και από αυτές της Red Bull. Στα πλαϊνά επιτακτική ανάγκη είναι ο κώνος παραμόρφωσης να τοποθετηθεί πιο χαμηλά, καθώς αυτός στο μονοθέσιο του 2023 ήταν σε τέτοια θέση που προκαλούσε αεροδυναμικό μπλοκ.
Οι αναρτήσεις θα είναι ακραίες σε σχεδίαση, αν και θα βασίζονται στο ίδιο σχήμα με το οποίο η Ferrari έκλεισε το 2023. Στόχος στην εμπρόσθια ανάρτηση, στην οποία το ανώτερο ψαλίδι θα επανασχεδιαστεί, θα είναι η αυξημένη αντιβύθιση.
Στόχος στο νέο μονοθέσιο του 2024, εξάλλου, είναι και η μείωση της εμπρόσθιας επιφάνειας (της επιφάνειας πρόσοψης) με στόχο την περαιτέρω μείωση της οπισθέλκουσας και την επακόλουθη περαιτέρω αύξηση της τελικής ταχύτητας.