Η είδηση για τη νέα Ferrari SF24 που “τρέχει” στον εξομοιωτή είναι ότι οι απόψεις των Λεκλέρ και Σάινθ συγκλίνουν γι’ αυτήν και είναι πολύ θετικές.
του Σπύρου Πέττα
Το μονοθέσιο κατά 95% είναι καινούριο, σε σχέση με τη Ferrari SF23 του 2023 που απέσπασε μια νίκη και 7 poles. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας η γεωμετρία της εμπρόσθιας ανάρτησης θα είναι τελείως αλλαγμένη, ενώ νέας σύλληψης θα είναι και ο διαχύτης. Διαφορετικό, φυσικά, θα είναι το σασί, αλλά και το κιβώτιο. Οι πλαϊνοί κώνοι παραμόρφωσης θα είναι τοποθετημένοι πιο χαμηλά, καθώς στο προηγούμενο μονοθέσιο παρενέβαιναν στην αεροδυναμική ροή.
Άλλος στόχος, που δείχνει να έχει επιτευχθεί είναι η ελαχιστοποίηση της εμπρόσθιας επιφάνειας για την περαιτέρω μείωση της οπισθέλκουσας.
Αυτό που κατανόησαν οι τεχνικοί της Ferrari, εντός του 2023, ήταν ότι πέρα από την απόλυτη επίδοση έπρεπε να αυξηθεί και το δέλτα αξιοποίησης ελαστικών του μονοθεσίου.
Όλες οι ειδήσεις
Μην χάσετε το νέο Quattroruote, Ιανουάριος 2024!
Οδοιπορικό στον Έβρο με 2 υβριδικά ντίζελ μοντέλα
Τέλη κυκλοφορίας: Μέχρι πότε και πως πρέπει να τα πληρώσουμε