Στη Ferrari Scuderia εδώ και λίγες μέρες συντελείται η διοικητική επανάσταση του προέδρου της, Τζον Έλκαν, ο οποίος για πρώτη φορά μετά το 1969 ενοποιεί το τμήμα των GT δρόμου με το αγωνιστικό τμήμα της Formula 1, την περίφημη Gestione Sportiva (GeS).
του Σπύρου Πέττα
Αυξημένο ρόλο σε όλο αυτό θα παίξει ο Ceo της Ferrari, ο σκληρός Μπενεντέτο Βίνια, που θέλει να επιμεληθεί των πολύπλοκων σχέσεων της Scuderia με τις περίεργες αποφάσεις της Fia όπως η τεχνική ντιρεκτίβα TD39, που από το Σπα και μετά έκοψε τα φτερά της Scuderia το 2022.
Τι έχει ακουστεί για το νέο μονοθέσιο της Ferrari Scuderia
Το ρύγχος ενδέχεται να είναι λίγο κοντύτερο. Τα πλαϊνά θα είναι ίδιας φιλοσοφίας δηλαδή σκαμμένα και με διπλό δάπεδο. Το δάπεδο θα είναι χαμηλής οπισθέλκουσας με επιρροές Red Bull. Στη Ferrari διατείνονται ενδεχομένως και κάπως βιαστικά ότι ήδη έχουν λύσει τα προβλήματα με την αξιοποίηση των ελαστικών.
Από ’κει και πέρα το κιβώτιο θα είναι πιο κοντό σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η κατανομή βάρους, ενώ ο κινητήρας θα αποδίδει 15-30 ίππους παραπάνω καθώς λύθηκαν τα προβλήματα αξιοπιστίας με την υπερθέρμανση στον προθάλαμο καύσης.
Όλες οι ειδήσεις