Ο Ματία Μπινότο τελικά και όπως αναμενόταν παραιτήθηκε έπειτα από 28 χρόνια στη Ferrari (ξεκίνησε εκεί το 1995), αν και η παραίτησή του δεν έχει γίνει ακόμη δεκτή από τον πρόεδρο Έλκαν.
του Σπύρου Πέττα
Αποτελεί γεγονός ότι το νέο μονοθέσιο της Ferrari για το 2023 έχει γεννηθεί πολύ καλά και οι προσδοκίες στο εργοστάσιο είναι ήδη πολύ μεγάλες.
Το πρόβλημα αξιοπιστίας στον κινητήρα, που έπληξε τον Λεκλέρ στη Βαρκελώνη και το Μπακού, και τον Σάινθ στην Αυστρία εντοπίστηκε στην ανάφλεξη. Η θερμοκρασία που αναπτυσσόταν σε κεφαλή και θάλαμο κάυσης ήταν πολύ υψηλή και αυτός οδήγησε στις οδυνηρές εγκαταλείψεις.
Το πρόβλημα ωστόσο λύθηκε πριν το Άμπου Ντάμπι, και σε εκείνον τον αγώνα έπειτα από πολύ καιρό, η Ferrari κατάφερε να χρησιμοποιήσει όλη την ισχύ του κινητήρα της.
Αυτό, ωστόσο, δεν στάθηκε αρκετό για να νικηθεί ο Φερστάπεν…
Παράλληλα, για το νέο μονοθέσιο έχει διαρρεύσει ότι θα φέρει ένα νέο κοντύτερο μπλοκ του κιβωτίου (τα εσωτερικά γρανάζια παραμένουν τα ίδια) για βελτίωση στην κατανομή βαρών.