EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μαξ Φερστάπεν: Θέλω κινητήρες V8, όχι hybrid και μικρότερους τροχούς

max-ferstapen-thelo-kinitires-v8-ochi-hybrid-kai-mikroterous-trochous-648385

«Κινητήρες V8, όχι υβριδικοί, μικρότεροι τροχοί» – Ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε πως ονειρεύεται το μέλλον των μονοθέσιων της F1, εν μέσω φόβου για τα σχέδια της FIA για το 2026.

Ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν κρύβει την απογοήτευσή του μετά την πρώτη του εμπειρία με τους μελλοντικούς κανόνες κινητήρα και μονοθεσίου κατά τη διάρκεια δοκιμών στον προσομοιωτή της Red Bull. Ο Φερστάπεν είχε προηγουμένως δηλώσει πως οι ενδείξεις για το μέλλον της F1 φαίνονται «πολύ κακές». Ενόψει του Βρετανικού Γκραν Πρι και κοιτώντας στο μέλλον, ο Ολλανδός αποκάλυψε ποια πιστεύει πως είναι η καλύτερη κατεύθυνση για το μέλλον.

Κατά τη γνώμη του, η επαναφορά των κινητήρων εσωτερικής καύσης σε ελαφρύτερα μονοθέσια με μικρότερους τροχούς θα είναι ένα τεράστιο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. «Τα σημερινά μονοθέσια είναι απίστευτα γρήγορα. Τα αυτοκίνητα του 2020 και του 2021 ήταν απολαυστικά. Ήταν λίγο πιο ευέλικτα, πιο διασκεδαστικά αλλά και πολύ βαριά», είπε. «Σίγουρα θα ξεφορτωνόμουν τους υβριδικούς κινητήρες. Το σκέφτομαι κάθε φορά όταν μπαίνω σε ένα μονοθέσιο με κινητήρα V8, πάντα με ξαφνιάζει το πόσο γραμμικός είναι. Μπορεί η τελική τους να μην είναι τόσο εντυπωσιακή, αλλά η ροπή τους είναι».

Πέρα από τους κινητήρες, ο Φερστάπεν πιστεύει ότι το βάρος του αυτοκινήτου είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα, αν και αποδέχτηκε ότι η επιστροφή σε μονοθέσια που ζυγίζουν περίπου 550 κιλά είναι πλέον κάτι αδύνατο για λόγους ασφάλειας. «Δεν μπορούμε να επιστρέψουμε στα 500-550 κιλά, αλλά νομίζω ότι τα μονοθέσια είναι πολύ βαριά αυτή τη στιγμή. Πρέπει να το δούμε αυτό. Επίσης, νομίζω πως οι μεγαλύτεροι τροχοί δε σου επιτρέπουν να δεις πολλά όταν μπαίνεις σε στροφές και πατάς τα kerbs. Προτιμώ τους μικρότερους τροχούς, ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό».

Ο Φερστάπεν πιστεύει επίσης πως η μειωμένη οπισθέλκουσα στα σημερινά μονοθέσια είναι ακόμα ένα βήμα προς τη λάθος κατεύθυνση. «Θα αύξανα την οπισθέλκουσα στα μονοθέσια για να μη χρειάζεται να βασίζεσαι τόσο στο DRS», είπε. «Και πάλι, με αυτά τα νέα αυτοκίνητα του 2026, φαίνονται σαν να έχουν πολύ λιγότερη οπισθέλκουσα. Έτσι, θα είναι ακόμη πιο δύσκολο να προσπεράσεις».

Πηγή: www.motorsport.com

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο