Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, λέει πως ο πρώτος γύρος του Φερστάπεν ήταν από τους καλύτερους στην ιστορία της Φόρμουλα 1.
«Βροχή, κακό και 16 αντίπαλοι μπροστά σου: ιδανικές συνθήκες για έναν πρωταθλητή» δεν είπε… κανένας ποτέ, εκτός αν το όνομα αυτουνού είναι Μαξ Φερστάπεν ή Άϊρτον Σένα. Μπορεί να έχει πει πολλά και να έχει ακούσει ακόμα περισσότερα τον τελευταίο καιρό, ωστόσο, ο Μαξ Φερστάπεν παραμένει ένας απίστευτα ταλαντούχος και άκρως ανταγωνιστικός οδηγός που έχει κατακτήσει 3 φορές το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.
Ο Ολλανδός κατάφερε να αποδείξει την ποιότητά του για άλλη μια φορά, ξεκινώντας από την 17η θέση σε ένα Interlagos που θύμιζε Αμαζόνιο χάρη στην έντονη βροχόπτωση, «σερφάροντας» στη βραζιλιάνικη πίστα από τον… πάτο μέχρι την 1η θέση.
Με τον οδηγό της Red Bull να ξεκινά από την 17η θέση του grid, ήταν επόμενο πως οι κάμερες δε θα ασχοληθούν τόσο με αυτόν, αλλά με τους οδηγούς που μονομαχούσαν για τις πρώτες θέσεις. Ωστόσο, ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να κλείσει τον πρώτο γύρο έχοντας ολοκληρώσει 6 προσπεράσεις και ανεβαίνοντας γρήγορα-γρήγορα στην 11 θέση και πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον. Ο βρετανός οδηγός της Mercedes δεν κατάφερε να αντισταθεί για πολύ, παραχωρώντας την θέση του στον Φερστάπεν στην πρώτη στροφή του δεύτερου γύρου.
Η εντυπωσιακή εκκίνηση του Μαξ Φερστάπεν ξύπνησε, όπως ήταν επόμενο, μνήμες Σένα και συγκεκριμένα την εκκίνηση του Βραζιλιάνου θρύλου στο Γκραν Πρι του Donington Park το 1993. Τότε, ο Σένα είχε ξεκινήσει 4ος πίσω από, Karl Wendlinger, Damon Hill and Alain Prost, χάνοντας για λίγο τη θέση του από τον, νεαρό τότε, Μίκαελ Σουμάχερ.
Ακολούθησε ένας γύρος που πολλοί περιγράφουν ως τον «κορυφαίο στην ιστορία της F1», με τον Βραζιλιάνο να οδηγεί την κούρσα στο τέλος του.
Σύμφωνα με τον Horner, αυτό που είδαμε από τον Μαξ Φερστάπεν στο Interlagos ήταν ανάλογα εντυπωσιακό. Ο Ολλανδός μπορεί να απογοήτευσε στα προκριματικά, μένοντας έξω από το Q2, ωστόσο, η απάντηση που έδωσε όταν ξεκίνησε ο αγώνας ήταν ηχηρή. «Σήμερα ήταν ένα ρολερκόστερ συναισθημάτων γιατί ξέραμε ότι είχαμε ένα καλό αυτοκίνητο», είπε ο Horner. «Η ψυχική και η πνευματική δύναμη του Μαξ για να το αντιμετωπίσει είναι εξαιρετική. Ο πρώτος γύρος ήταν ανάλογης ποιότητας με αυτόν (του Σένα) στο Donington το ’93».
Ο Horner πιστεύει πως ο Μαξ Φερστάπεν θέλησε να στείλει ένα μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, μετά τις ποινές και την αρκετή «μουρμούρα» που ακολούθησαν το Γκραν Πρι του Μεξικού. «Φυσικά, υπήρξαν πολλά σχόλια που έχουν γίνει και απόψεις που έχουν εκφραστεί εναντίον του Μαξ και του τρόπου που οδηγεί. Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος για να απαντήσει κανείς σε αυτούς τους επικριτές είναι με μια εμφάνιση όπως αυτή».
Στη συνέχεια, ο Horner ερωτήθηκε αν πιστεύει πως η νίκη στη Βραζιλία έκανε τον Μαξ Φερστάπεν τον καλύτερο οδηγό στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Ο επικεφαλής της Red Bull μέτρησε τα λόγια του, λέγοντας πως «Είναι δύσκολο να κάνεις τέτοιες συγκρίσεις από γενιά σε γενιά (οδηγών), ο Bernie (Ecclestone) μου τηλεφώνησε μετά τον αγώνα και μου είπε πως έχει δει όλους τους σπουδαίους και αυτή (η εμφάνιση του Φερστάπεν) είναι από τις καλύτερες που έχω δει».
Πηγή: Motorsport.com
Όλες οι ειδήσεις
Φόρμουλα 1: Μαξ Φερστάπεν ο επικυρίαρχος
Audi RS Q8 Performance: Δύο ψυχές, ένα σώμα
Η Hyundai N παρουσίασε στην N Day 2024 το Rolling Lab “RN24”