Ο “dominator” της Φόρμουλα 1 Μαξ Φερστάπεν διέλυσε τον ανταγωνισμό και στο στεγνό αγώνα της Βαρκελώνης τερματίζοντας με διαφορά σχεδόν μισού λεπτού από τον εξαιρετικό δεύτερο Λιούις Χάμιλτον.
Του Σπύρου Πέττα
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο “παλαιάς κοπής” νεαρός Άγγλος Τζορτζ Ράσελ έπειτα από ένα “παλικαρίσιο” προσπέρασμα επί της Ferrari του Σάινθ, ολοκληρώνοντας την πολύ καλή εμφάνιση της Mercedes σε μια ολοκληρωμένη – “λαστιχοφάγο” πίστα.
Τέταρτος τερμάτισε ο “Τσέκο” Πέρεζ αφού εκκινούσε από τη 10η θέση, με πέμπτο μόλις τον Σάινθ που εκκινούσε δεύτερος.
Τη Ferrari που διέθετε εκ νέου μέτρια προς κακή στρατηγική, ακολούθησαν οι δύο πράσινες Aston Martin, με τον Στρολ έκτο και τον Αλόνζο έβδομο.
Όγδοος ήταν ο Οκόν με τη βελτιωμένη από το Μονακό και μετά Alpine, ένατος ο εξαιρετικός οδηγός, ο Ιάπωνας Γιούκι Τσουνόντα με την Alpha Tauri Honda, και δέκατος ο επίσης πολύ θετικός Ζου με την Alfa Romeo του συμπατριώτη μας αεροδυναμιστή Βαγγέλη Αρβανιτάκη.
Ο Λεκλέρ που εκκινούσε από το pitlane ενθουσίασε κάποιες φορές, όπως στο εξαίσιο προσπέρασμα επί του νεόκοπου Πιάστρι, αλλά τελικά τερμάτισε 12ος πίσω από τον Γκασλί, εκτός πρώτης βαθμολογούμενης δεκάδας.
Οι αναβαθμίσεις της Ferrari, σε δάπεδο, εμπρόσθια αεροτομή και πλαϊνά προφανώς δεν λειτούργησαν τέλεια, αλλά στον επόμενο αγώνα στις 18 Ιουνίου στον Καναδά η “Rossa” αναμένεται να πάει (πολύ) καλύτερα…