1,2 δλ στο γύρο ταχύτερη δείχνουν τη Ferrari SF23 στο Μπακού οι εξομοιωτές της, αν και θα πρέπει να διατηρήσουμε κάποια μεγάλη επιφύλαξη γι’ αυτό το νούμερο δεδομένου ότι είναι διαβόητα τα προβλήματα correlation που διαχρονικά αντιμετωπίζει η Scuderia.
του Σπύρου Πέττα
Η μεγαλύτερη είδηση που προέκυψε γι’ αυτήν τις προηγούμενες ημέρες ήθελε ότι ίσως να έχει έτοιμα νέα πλαϊνά στο Αζερμπαϊτζάν, πιο σκαμμένα ακόμη με στόχο περισσότερος αέρας να “χτυπά” το πίσω μέρος του δαπέδου ώστε να παράγεται μεγαλύτερη υποπίεση.
Βέβαια τα πλαϊνά της Ίμολα, που θα σέβονται τη γενικότερη φιλοσοφία του μονοθεσίου, αλλά θα φέρουν και κάποιες επιρροές από την κυρίαρχη Red Bull (που φέρεται να έχει παραβιάσει το μπάτζετ καπ και το 2022), αναμένονται αρκετά διαφορετικά από αυτά που ίσως κατεβάσει στο Μπακού η Ferrari.
Εκεί, πάντως, στη μεγάλη ευθεία, αναμένεται να ξεχυθούν όλα τα 1140 άλογα του πανίσχυρου “Superfast 066/7” κινητήρα του δαιμόνιου Βολφ Ζίμερμαν