Μια «πιο γαλλική πεθαίνεις» συμμαχία: Renault και Jean-Michelle Jarre συνεχίζουν την συνεργασία τους, με στόχο την ακουστική τέρψη των επιβατών στα… Γενό!
Mπορεί να νομίζετε ότι δεν ξέρετε τον Jean – Michelle Jarre (ντροπή σας) αλλά… τον ξέρετε. Αποκλείεται να μην έχετε ακούσει αυτό:
ή αυτό:
Θα μπορούσα να φτιάξω τεράστιo play list μιας και ο Jarre είναι από τους πρωτοπόρους της ηλεκτρονικής μουσικής -σίγουρα ο πιο γνωστός- ένας πιονέρος που από το μέσα της δεκαετίας του 70 ανέδειξε τα synthesizer και τα έφερε στα αυτιά όλου του κόσμου. Τώρα που ξέρετε λοιπόν, η Renault και ο Jean-Michel Jarre συνεχίζουν την κοινή τους πορεία στον τομέα του ήχου, που χρονολογείται από το 2022. Το θέμα βέβαια είναι γιατί συνεργάζονται…
Η τεχνογνωσία του Jean-Michel Jarre και η εμπειρία του στην έρευνα πάνω στην ηλεκτρο-ακουστική και τη μουσική δημιουργικότητα, ταιριάζει απόλυτα με το καινοτόμο DNA της Renault. Σε συνεργασία με τα τμήματα UX/UI σχεδίασης και μηχανολογίας στο Technocentre, καθώς και με το IRCAM, προμηθευτές ήχου και άλλους συνεργάτες, ο Jean-Michel Jarre θα σχεδιάσει και θα υλοποιήσει νέα συστήματα ήχου, αλλά και θα ηγηθεί της δημιουργίας νέων ηχητικών και μουσικών μοτίβων, αναβαθμίζοντας την ακουστική εμπειρία στο εσωτερικό ενός μοντέλου Renault.
Η πρώτη φάση της συνεργασίας δημιούργησε μια νέα ηχητική ταυτότητα για τα οχήματα της Renault, προχωρώντας στην εξέλιξη και υιοθέτηση ηχητικών μοτίβων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, που αντικατοπτρίζουν συγκεκριμένα είδη μουσικής, μαζί με μια μελωδία καλωσορίσματος του οδηγού, καθώς εκείνος μπαίνει στο αυτοκίνητο, και έναν VSP (Ήχος οχήματος για πεζούς/Vehicle Sound for Pedestrians) που εκπέμπεται από τα μοντέλα E-Tech electric (Scenic, Megane, Renault 5, κ.λπ.) και τα E-Tech full hybrid μοντέλα (Rafale, Austral, Symbioz, κ.λπ.), σε ταχύτητες κάτω των 30 km/h, για προειδοποίηση των πεζών.
Ο ήχος καλωσορίσματος διατίθεται σε τρεις παραλλαγές, μεταξύ αυτών, μία για τις εκδόσεις Esprit Alpine και μία για τα Renault 5 και Renault 4 E-Tech electric, στις εκδόσεις Iconic. Σε ό,τι αφορά τον ήχο VSP, που σχεδιάστηκε από κοινού με το IRCAM, ο ήχος αυτός είναι προϊόν μίας εμπεριστατωμένης ανάλυσης, που είχε σαν στόχο ταύτιση των μοντέλων Renault με μία συγκεκριμένη ηχητική ταυτότητα, συμβολίζοντας ταυτόχρονα και τη σοβαρότητα του οράματος της μάρκας για την κινητικότητα του μέλλοντος.
Η ανανέωση της συγκεκριμένης συνεργασίας, είναι μέρος ενός πιο φιλόδοξου, και πιο μακροπρόθεσμου στόχου: την εξερεύνηση των νέων δρόμων που ανοίγονται με την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης, ώστε η μάρκα να είναι σε θέση να προσφέρει μια μοναδική ακουστική εμπειρία, μέσω καινοτόμων μεθόδων αναπαραγωγής και απόδοσης, που πληροί τα υψηλότερα πρότυπα. Οι επιβάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν τη μοναδική και απόλυτα ισορροπημένη αίσθηση ενός καθηλωτικού ηχητικού περιβάλλοντος, με την υπογραφή “Renault x JMJ”.
Αυτή η νέα 4ετής συνεργασία συμβαδίζει με το πλάνο σχεδιασμού των προϊόντων της μάρκας Renault, ενώ συμπίπτει με την άφιξη νέων μοντέλων που ενσωματώνουν τα δημιουργικά χαρακτηριστικά και τις καινοτομίες, όπως αυτές εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τον Jean-Michel Jarre, ο οποίος δήλωσε σχετικά:
«Μετά από τρία χρόνια συναρπαστικής και εξαιρετικά εποικοδομητικής συνεργασίας, η περιπέτεια συνεχίζεται! Είμαι πολύ ευτυχής που συνεργάζομαι με τη Renault για την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών και εμπειριών στους τομείς της ακουστικής σχεδίασης και της αναπαραγωγής του ήχου.
Μαζί με τον Luca και τις ομάδες του, δεσμευόμαστε να παράγουμε τον καλύτερο ήχο για όλους, αλλά και να κάνουμε την ακουστική απόλαυση, βασικό πλεονέκτημα της Renault».
Όλες οι ειδήσεις
Κινδυνεύουμε από τα έξυπνα αυτοκίνητα που μας παρακολουθούν;
Τι είναι ο «Μαύρος Χρυσός» που έχουν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών;
Επιτέλους έρχονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα για όλους κάτω από 25.000 ευρώ