Η Alfa Romeo είναι έτοιμη να σταματήσει την παραγωγή των, Giulia και Stelvio με κινητήρες βενζίνης, συμπεριλαμβανομένης της Quadrifoglio
του Mirco Magni, απόδοση: Autotypos Team
Το «αντίο» σε αυτά τα δύο μοντέλα, που επιβεβαιώθηκε στο Quattroruote απευθείας από τον όμιλο Stellantis, προβλέπει «σταδιακή έξοδο» των κινητήρων που εκπέμπουν περισσότερο CO2. Tων diesel (2.2 των 160 και 210 HP), άρα θα είναι ασφαλείς και θα παραμείνουν στη γκάμα. Το κλείσιμο του βιβλίου παραγγελιών θα ξεκινήσει στις 31 Μαρτίου με την Quadrifoglio, για να ολοκληρωθεί στις 31 Μαΐου με όλες τις άλλες εκδόσεις που βασίζονται στον turbo κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων και 280 HP. Η είδηση της αποχώρησης αυτών των μοντέλων δεν αποτελεί έκπληξη: και τα δύο κυκλοφορούν στην αγορά εδώ και αρκετά χρόνια και περιμένουν να αντικατασταθούν από εκδόσεις που βασίζονται στην πλατφόρμα Stla Large του ομίλου Stellantis. Η πρώτη της νέας γενιάς Alfa Romeo που θα δει το φως της ημέρας θα είναι η κληρονόμος της Stelvio, ενώ για την Giulia γίνεται λόγος για ντεμπούτο την επόμενη χρονιά.
Οι ημερομηνίες
Το έγγραφο υποδεικνύει την ημερομηνία της 31ης Μαρτίου ως το τέλος των πωλήσεων της Giulia Quadrifoglio. Η Stelvio Quadrifoglio θα βγει από τους τιμοκαταλόγους ένα μήνα αργότερα, στις 30 Απριλίου, ενώ και για τα δύο μοντέλα, η 31η Μαΐου θα είναι η τελευταία ημέρα που θα μπορούν να παραγγελθούν οι υπόλοιπες εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης, δηλαδή οι, Sprint, Veloce και Intense (η τελευταία κυκλοφόρησε πριν από μερικές εβδομάδες στην αγορά) με τον turbo κινητήρα 2,0 λίτρων και 280 ίππων. «Η Alfa Romeo – γράφει το μήνυμα που λάβαμε από τον Οίκο – θέλει να παίξει σημαντικό ρόλο στην πράσινη μετάβαση και μετά από περισσότερα από δέκα χρόνια επιτυχίας αυτών των μοντέλων, ήρθε η ώρα να προετοιμάσει τη δεύτερη εποχή της Alfa Romeo με την άφιξη της νέας Stelvio και της νέας Giulia, την επόμενη χρονιά. Με τα ευρωπαϊκά πρότυπα που ισχύουν, αποφασίσαμε να κλείσουμε τις παραγγελιές κινητήρων με τις υψηλότερες εκπομπές CO2». Αυτό έσωσε τους κινητήρες ντίζελ από το «τσεκούρι», οι οποίοι εκπέμπουν λιγότερο CO2 από τους κινητήρες βενζίνης και επομένως επηρεάζουν λιγότερο τις μέσες εκπομπές του κατασκευαστή εν όψει των ευρωπαϊκών κυρώσεων. Η επιλογή ήταν πρακτικά υποχρεωτική, αφού η ενημέρωση των κινητήρων των δύο αυτών μοντέλων με συστήματα ηλεκτροκίνησης, που κυκλοφορεί εδώ και αρκετά χρόνια στην αγορά, θα ήταν αντιπαραγωγική σε οικονομικό επίπεδο. Τα έξοδα ανάπτυξης και έγκρισης θα υπερέβαιναν τα κέρδη, ειδικά αφού η αγορά μίλησε ξεκάθαρα τους τελευταίους μήνες: τον Φεβρουάριο μόνο 63 Giulia και 340 Stelvio πουλήθηκαν στην Ιταλία, έναντι 1.362 Junior.
Μέλλον πολλαπλών εναλλακτικών
Οι νέες γενιές των Alfo Romeo Giulia και της Stelvio θα βασίζονται σε μια πλατφόρμα, την Stla Large, η οποία θα επιτρέψει στην Alfa Romeo να τις προσφέρει τόσο σε 100% ηλεκτρική έκδοση όσο και με υβριδικούς ή θερμικούς κινητήρες, επίσης με πολύ υψηλά επίπεδα ισχύος, όπως έχουμε ήδη δει με το Dodge Charger, το οποίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα και είναι διαθέσιμο με 6κύλινδρους και 540 HP. Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε μερικούς μήνες: το ντεμπούτο της δεύτερης γενιάς Stelvio έχει προγραμματιστεί για το καλοκαίρι.
Πηγή: Quattroruote.it
Όλες οι ειδήσεις
Μια Formula 1 στο Σύνταγμα και στην OPAP Arena!