Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα της Areté, η οποία διεξήχθη τον Νοέμβριο για να αναλύσει την κινητικότητα των νέων γενεών.
Ξεχάστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τις ψηφιακές εμπειρίες αγοράς και την αποϋλοποίηση των εκθεσιακών χώρων: οι νέοι Ιταλοί κάτω των 35 ετών προτιμούν τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, υβριδικά το πολύ, και τα αγοράζουν μόνο αφού τα αγγίξουν στην αντιπροσωπεία, ξοδεύοντας το πολύ 20.000 ευρώ.
Τα μέσα
Το αυτοκίνητο επιβεβαιώνεται επίσης σε αυτή την ηλικιακή ομάδα ως το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο μέσο μεταφοράς (πάνω από 6 στους 10), ακολουθούμενο από τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα σκούτερ, τα μοτοσικλέτες και τα ποδήλατα. Η συντριπτική πλειονότητα του δείγματος που συμμετείχε στην έρευνα (87%) διαθέτει ήδη ένα αυτοκίνητο, το οποίο αγοράστηκε πριν από περισσότερα από τρία χρόνια, και οι μισοί από αυτούς δεν σκοπεύουν να αγοράσουν άλλο για τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια. Και όταν έρθει η ώρα, το 46% επιλέγει να πάει στην αντιπροσωπεία για να αγγίξει το αυτοκίνητο και να μιλήσει με τον έμπορο, το 35% των ερωτηθέντων ενημερώνεται από εξειδικευμένους ιστότοπους και άλλες διαδικτυακές πηγές, ενώ μόνο το 4% χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι δημοφιλέστερες επιλογές
Οι ηλικίες κάτω των 35 ετών προτιμούν τα υβριδικά αυτοκίνητα (35%, -4% σε σύγκριση με παρόμοια έρευνα πριν από δύο χρόνια), 19% τα ηλεκτρικά (-11% σε σύγκριση με το 2022). Τα ποσοστά των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (22%, +10% σε σύγκριση με το 2022) και των βενζινοκίνητων (14%, +7 μονάδες) παραμένουν σημαντικά. «Η αγορά ενός αυτοκινήτου συνεπάγεται επίσης άυλες αξίες για τους νέους κάτω των 35 ετών, οι οποίοι αποδεικνύεται ότι δεν απέχουν πολύ από τους γονείς τους και προσέχουν ιδιαίτερα τον οικονομικό παράγοντα», εξηγεί ο Massimo Ghenzer, πρόεδρος της Areté. «Το χαρακτηριστικό στο οποίο δίνουν τη μεγαλύτερη προσοχή είναι η πλεονεκτική σχέση ποιότητας/τιμής του αυτοκινήτου, το οποίο θα προτιμούσαν καινούργιο και για το οποίο είναι σε κάθε περίπτωση διατεθειμένοι να δαπανήσουν λιγότερο από 20.000 ευρώ».
Όλες οι ειδήσεις
Παρουσίαση Lynk & Co 02: Από το streaming στην έκθεση